Lieve leden, Wie van jullie had ook wat innestelingsbloeding opgemerkt voor nod en vanaf welke dag hadden jullie daarna jullie 1e positieve test? Vandaag ben ik 7dpo. Gister merkte ik wat steekjes op in beide liezen en onderbuik. Vanmorgen intotaal 2 mini druppeltjes roze gespot. Verder niet meer gehad. Vanmorgen nog een beetje getrek en gezeur gevoeld, maar dat trekt nu weg. Als jullie dit ook hadden gehad, wanneer deden jullie dan op zijn vroegst een test? xx
Ik had 9 dagen na mijn punctie (eisprong) 1 dag roze licht rood bij afvegen. Ik heb een dag voor de testdatum positief getest. Ik ben geen vroege tester, ik hou niet van amper zichtbare streepjes, maar dat ben ik..
Oke dank jullie wel! ik ben benieuwd! Net had ik weer 1 veegje met super licht rozig slijm, zo licht dat je het niet kon zien in de woonkamer, maar dat je het op de wc, waar het donkerder was wel wat beter kon zien. Ik hoop dat het een innestellings bloeding is.... Stel: Je hebt een innestellingsbloeding en een temperatuursdip, welke van de twee komt dan eerder? Of zit daar geen volgorde in @RoGiJuLi ? Ik ben namelijk benieuwd of ik na mijn -0,1 graden van vanmorgen, morgen nog meer ga zakken om dan vervolgens hopelijk weer te stijgen. of kan die volgorde niet (Bloeding en vervolgens een dip)?
De dip komt eerst, dan roze veelal op de dag vd innesteling. Bruin verlies is oud en komt dus wat later dan de innesteldag zelf Een daling van 0.1 is overigens normaal in je lf en duidt vaak niet op de innesteling