Op 18 mei heb ik een miskraam gekregen, op 30 mei was ik schoon en mochten we er weer voor gaan. 12 juni waren de testen (ja ik had doorgetest) negatief. Vandaag weer een positieve test; zie tuurlijn 18 juni. Vandaag precies een maand na de miskraam.. Zou het??
Maar dan zou het ook van de vorige zwangerschap kunnen zijn Daar heb ik tot vorige week nog lichtjes getest..
Het zou zo mooi zijn. Eigenlijk was ik vandaag 16 weken geweest. De miskraam met 11w 6 dagen. Tot 8 juni nog licht positief getest.. 12 juni nauwelijks nog zichtbaar, de test. En nu is de test te vergelijken met de test van 6 juni. (12 dagen geleden) Duimen dat dit een nieuwe zwangerschap is..
Spannend! Ik zie zeker een licht roze streepje op de onderste test.. Ik ga duimen dat je testen duidelijker worden!
Op de 2e test zie ik ook een streepje zonder te hoeven turen. Ik zal anders over 2 dagen weer testen met hetzelfde merk als je dan oploop ziet is het van een nieuwe zwangerschap
Vind het zo spannend! 9 mei, 2e echo, kwamen we er achter dat t kindje met 8w 4 dagen gestopt was met groeien. Nog even gewacht maar toch cytotec gekregen.. Vandaag precies een maand terug. Zou snel zijn, maar ook zo fijn
Las net dat de test ook kan reageren op een eisprong, maar dat heb ik zelf nog nooit gehad. En wachten tot na mijn menstruatie vonden wij lastig, hebben zoiets van; zien het wel. Gaan niet aan onthouding of anticonceptie doen hiervoor.. Alleen maken we het nu wel weer een paar spannende dagen voor onszelf
Het is een turbulente tijd zo. Een mk vergeet je nooit meer. Ik zou deze week moeten bevallen, toch gek. Maar het scheelt wel als er snel een nieuwe zwangerschap mag volgen. Dan kan je je focussen op iets nieuws!! Ik gun het je. Hopelijk een oploop over 2 dagen.
Ja snap ik hoor, ik heb het gedaan omdat m'n lichaam me zelf zo voor de gek houdt. Ik had 11mei een nacontrole daardoor wist k ook door een inwendige echo dat m'n ei op sprongen stond. Dus dat weekend het erg gezellig gemaakt en 24-05 had ik positief getest. K2v5 en action gaven echt een hele erg tuurstreepje terwijl predictor early al gelijk een duidelijk streepje gaf 29-05 testen ik al knalpositief met de predictor early en 03-06 pas met die van k2v5. Vind die k2v5 qua kwaliteit wel erg achteruit gaan Maargoed ik testte dan ook wel heel erg vroeg. Ik hoop dat je een mooie oploop krijgt
Ik had het nog gevraagd aan de gynaecoloog 30 mei, maar die wilde niet kijken naar een evt eisprong. (stom!) Ik zal nu ook heel vroeg zijn, want afgelopen donderdag was de test nog negatief..
Dat is flauw van haar, waarom kan ze niet even kijken. Ze komt er als ware toch lang met het apparaatuur.. tenminste de nacontrole duurde bij mij echt wel een kwartier ze keken wel echt goed of ik schoon was.. Had je er nog wel na gevraagd dan?
Edit: zie dat je het al gevraagd heb. Wel vreemd dat ze niet even wou kijken is toch een kleine moeite