Kom er niet uit! Lange cyclus

Discussion in 'Zwanger worden' started by Luuntje, Jun 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luuntje

Luuntje Lid

Feb 3, 2007
    74
    0
    0
    Deze vraag staat ongetwijfeld al ergens maar kan hem niet vinden!

Ik heb een redelijk lange cyclus maar wel regelmatig

44*44*43*44*44

Lees veel over onrelmatig en lang maar niet over lang maar wel reglmatig
    Nu lees ik op veel sites dat boven de 35 niet goed is (maar ben er inmiddels ook van overtuigd dat je teveel kunt lezen) Maar nu is dus mijn vraag of iemand hier ook ervaring mee heeft ? Is een lange cyclus slecht ook al is deze regelmatig?

Ik weet dat jullie me ook niet kunnen vertellen wanneer het raak is maar ben benieuwd wat jullie er over te zeggen hebben

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hoi!

helaas weet ik niet hoe het zit met regelmatig maar wel lange cyclussen. Mijn cyclussen zijn onregelmatig en lang, en dat ik niet goed. Ook mijn huisarts zegt dat een cyclus langer dan 35 dagen eigelijk te lang is om een goede eisprong te hebben. (KAN, hoeft dus niet!)

Je zult zeggen dat jij dus regelmatig bent en 2 weken voor je menstruatie een eisprong hebt. Misschien een idee om rond die tijd met ovulatietesten te beginnen? Bel anders een keer een Gyn, of vraag het aan de assistente.

Succes verder!

Makkie xx

3. Ik heb een steeds langer wordende cyclus en mijn gynaecoloog gaf aan dat je gewoon minder vaak een eisprong hebt en je slijmvlies doet er ook langer over om af te breken.

Wat ik gelezen heb ver lange cyclussen is dat het een verband heeft met baarmoederhalskanker omdat je slijmvlies te lang zit, maar daar ging het echt over heel erg lange periodes.

Ik denk dat je je geen zorgen moet maken. Het is al prachtig dat het regelmatig is en de een heeft wat langere cycli dan de ander! SUCCES

4. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Bij zo'n lange, maar regelmatige cyclus zou ik als ik jou was eens gaan tempen. Dan kun je (helaas alleen achteraf ) zien of je wel of geen eisprong hebt en wanneer deze plaatst vind. Kijk eens op het topic temperaturen/temperatuurkaartjes zou ik zeggen. Ovutesten zijn ook aan te raden.

Share This Page