Hallo allemaal Ik ben 6 weken zwanger en heb al een week licht bloed verlies. Mag deze week voor een echo. Ben echt heel erg bang! Ik vraag me af, moet de test streep niet donkerder worden dan de test streep op het termijn dat ik zit ?
Nee hoor, dit is een mooie knaltest! Kan me voorstellen dat het bloedverlies voor onzekerheid zorgt. Hopelijk heb je een mooie echo volgende week! (Bij een zwangerschapstest is een streep een streep. Dit is bij een ovulatietest inderdaad wel anders, dan moet de controlestreep donkerder zijn vergeleken met een teststreep op je piek moment.)
Bedankt voor je berichtje !!! Ik had met een action test dat de controle streep donkerder was dan de test streep dus nu ben ik mezelf gek aan het maken dat die afloopt. Maar misschien ligt het ook aan de test dankjewel!!!
Oké dus als hcg te hoog is dan is die juist niet donkerder ? ja dankjewel!!! Ben gewoon zo onzeker door het bloedverlies.
Klopt! Heb ik ook gehad! Ik schrok me rot! Maar kwam inderdaad doordat je HCG op den duur zo hoog wordt dat de test dat niet meer aankan waardoor er terugloop te zien is. Ik heb daarom van mijn testen ook de allereerste test alleen bewaard gehouden (die toevallig ook nog direct mijn knaltest was).