Alle bewegingen van beeb doen me zeer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Piet, 11 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Piet

    Piet Actief lid

    26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    En niet zo'n beetje ook...

    Nu is mijn BM al flink geirriteerd van alle rompslomp vooraf in mijn zwangerschap, maar nu begint het echt te gek te worden.
    Ik word van binnen regelrecht in elkaar getrapt :confused: en mijn middenrif en blaas worden als trampoline gebruikt.

    Natuurlijk ben ik blij dat beeb het (nog steeds) goed doet, maar oooooh wat een pijnen....
    Zijn er nog tips of ideetjes waardoor beeb zich wat gedeisd zou kunnen houden?
     
  2. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Helaas heb geen tips, hoop dat iemand anders ze wel heeft, mijn uk houdt zich ook verre van gedeisd..
     
  3. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Ja, ik ben ook echt gewoon gekneusd in mijn zij door de baby volgens de VK. Ik ga af en toe door de grond van de pijn. En heb het idee dat het alleen maar erger word. Volgens mijn VK is het enige wat een klein beetje helpt warmte is, kruikjes, douchen, badderen...en verder niets.
     
  4. patricia12

    patricia12 Bekend lid

    28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    ik heb het ook. ik ben ook blij hoor dat ik haar nog steeds veel voel, maar inderdaad de bewegingen gaan steeds meer pijn doen en soms is dat echt wel vervelend. ik neem meestal een lekker warm bad en dat helpt wel enigsinds.
     
  5. joyce

    joyce Bekend lid

    nog meer zeg je :confused: ,
    ik vind het nu al behoorlijk
     
  6. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hier is er nog 1 die me blaas af en toe flink weet te raken gisteravond sprong ik bijna recht onhoog toen de kleine een flinke trap gaf zowat het gevoel alsof er wat uit kwam steken daar beneden hahah verder laat ze me ribben gelukkig tot nu toe met rust.
    groetjes
     

Deel Deze Pagina