wanneer positiebroek en buikbanden en shirts

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wenneke20, 9 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minie79

    Minie79 Lid

    8 sep 2006
    88
    0
    0
    Schiedam
    Ik begin nu een beetje uit mijn broeken te groeien. Heb twee leuke broeken bij miss etam gekocht, een zwarte en een lichte linnen. Er is daar echt veel heel tuttig, maar als je goed zoekt zit er wel iets tussen. Ik vind het vooral lastig om wat nettere kleding te vinden; een pak of een rok met een jasje. Daar moet ik nu echt naar op zoek.

    Dus als iemand een tip heeft...
     
  2. joey26

    joey26 Actief lid

    15 feb 2007
    143
    0
    0
    ik weet niet eens meer wanneer ik precies zwangerschapskleding ben gaan dragen, maar volgens mij met een week of 16, 17.

    je moet het gaan dragen wanneer je zelf wilt. ik vond het echt een verademing om zwangerschapskleding te dragen, zit veel comfortabeler en je buik komt er ook mooier in uit.

    ik heb bij de H&M en prenatal mn kleding gekocht.
    mijn oude broeken heb ik in een zak gedaan en op zolder gezet, die zie ik over een aantal maanden wel weer.
     
  3. Juudje27

    Juudje27 Bekend lid

    14 mei 2007
    762
    0
    0
    Noppies, Queen mum, etc en dat soort merken.... http://www.lemoise.nl/
     
  4. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.325
    136
    63
    thanks meiden voor de tips we zullen is gaan winkelen :D
     
  5. dropveter

    dropveter Lid

    12 jun 2007
    27
    0
    0
    Ik draag ongeveer vanaf 9 weken zwangerschapsbroeken.
    Ik weet niet meer wie maar iemand hier zei dat je je eigen broeken nog wel aan kon doen met de knoop los en/of met een elastiekje om de knoop en dan een buikband erom zodat niemand het kan zien. Ik heb het geprobeerd maar hebben jullie dan niet dat je broek afzakt?
    Ik namelijk wel...
     
  6. Barbabintje

    Barbabintje Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik vond het ook niks om mijn normale broeken te dragen Echt een naar gevoel. Draag vanaf 10 wkn zwangerschapkleding. Ben bij Promiss best leuk geslaagd. Shirtjes, jurkjes en tuniekjes heb ik voornamelijk in gewone winkels gehaald. De huidige rekbare en langere mode is ideaal!
     
  7. Chelsea

    Chelsea Bekend lid

    6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Ik hoef dat ook niet te proberen, omdat mijn benen en kont ook dikker geworden zijn.
    En het lijkt mij dat het boord van je broek dan ook tegen je buik drukt, en dat kan ik al helemaal niet verdragen.
    Het lekkerste vind ik een broek met zo'n hoge elastieken band.
    Ik heb ze in spijkerbroeken, een linnen broek en drie kwart broeken, echt heerlijk.
    En ze zien er hardstikke leuk uit, van de Miss Etam.
     
  8. Tinus

    Tinus Actief lid

    18 jun 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland
    Elastiek in knoopsgat werkt bij mij prima. Niet bij hele lage spijkerbroeken, maar die krijg ik nog wel goed dicht. Maar ik heb wat hogere, nette broeken en daar werkt een elastiekje prima bij. Als ik sta is het niet echt nodig, maar zeker bij zitten is het wel lekker om wat ruimte te hebben.
     
  9. Marie26

    Marie26 Fanatiek lid

    13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Ik ben morgen 11 weken zwanger en merk dat mijn broeken niet meer lekker zitten.
    Ik ga van de week dus ook maar even wat zaken af om positiekleding te kopen.
     
  10. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.325
    136
    63
    hey heb 3 positieshirts en 1 3kwart broek morge effe kijken voor langen broeken de 3kwart positie broek zat super lekker
     
  11. joma

    joma VIP lid

    24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik draag al positie kleding vanaf een week of 7 al ! moest wel shoppen en aan! want kan en kon echt niks meer aan :oops: ik heb al echt buikje (zie album) het liefst zou ik langer er mee wachten maar kon niet en moet zeggen zit wel lekker :)
     
  12. ziezo

    ziezo Bekend lid

    2 mrt 2007
    709
    39
    28
    ik draag ongeveer sinds week 16 positiekleding.
    Dan voornamelijk van de h&m en mamalicious

    mamalicious is het zusje van only/vera moda leuke kleding en betaalbaar

    groetjes sarita
     
  13. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.325
    136
    63
    dank je voor de antwoorden
     
  14. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Beetje stom misschien...maaar iok heb nu bij sommige broeken last dat ik wat pijn krijg..mn buik is wel wat opgezet...zijn mn darmen dacht ik zo.

    ben immers nog maar net zwanger... :oops: :oops: :oops:

    Maar ik denk dat ik wel snel broeken haal die ruimer zitten want als het pijn doet is het niet goed toch? Zodra ik een joggingbroek aan doe of een wat andere ruimere broek is het goed....
     
  15. joma

    joma VIP lid

    24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee het moet niet te strak zitten dat het pijn doet en niet knellen das niet goed dus lekker wat luchtigs aan !
     
  16. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Oke...hihi vond het wel een beetje dom van mezelf maar goed...t is een beetje opgezet :rolleyes:
     
  17. joma

    joma VIP lid

    24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee ik vindt niet dom hoor! ik kreeg ook al vlot een buikje ik heb foto in me album van 5 weken en 5 dagen !kan je het zien
     
  18. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    haha oke.....had vandaag al ff bij Miss etam gekeken en daar waren leuke broeken...maar helaas alleen te klein of te groot.

    :( ;) maar waren leuke linnen voor maar 9 euro...ik dacht dan koop ik ze op de groei..maar helaas

    Inderdaad had je met 5 weken en 7 weken al een behoorlijk buikje..dan zit dat zeker weten lekkerder ;)
     
  19. Zonnestraaltjes

    Zonnestraaltjes Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    mamalicious, kan je hier ook online bestellen?
    En waar zit deze zaak anders?
     
  20. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ben vandaag geslaagd bij de miss etam. Een winkel waar ik normaal gesproken niet kom, maar het viel me reuze mee.
    Alhoewel ik het wel gekocht heb, ga ik het nog niet dragen, aangezien ik ook nog in mijn meeste oude broeken pas. Maar dan heb ik in ieder geval wat, als het niet meer lekker zit! :)
     

Deel Deze Pagina