Dit keer gaat het me een beetje te ver

Discussion in 'Zwanger worden' started by Winter, Jan 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Winter

Winter Actief lid

Dec 5, 2006
    307
    0
    0
    Psychologie, Filmmuziek, Rusland
    hey,

toch even vraagje: want dit gaat me wel een beetje te ver:
    Dit is nu de vierde cyclus na mijn miskraam deze zomer. Maar nog nooit heeft mijn cyclus zo raar gedaan:
    op 9/12 kreeg ik dus terug mijn maandstonden die 7 dagen duurden. Plots op dag 11 van mijn cyclus verloor ik weer een beetje (klein beetje) bloed en dit 4 dagen lang. uiteindelijk stopte het dus. vanaf de 13e dag van mijn cyclus begon ik dus een tweede ovulatiestreepje te zien. Tot en met de 16e dag bleef het streepje er staan. Het was wel telkens lichter dan de teststreep. Dus geen idee eigenlijk wat ik er moet uit afleiden. Helaas op dag 17 waren mijn testen op dus kon ik er niet meer iets uit afleiden. Uiteraard hebben we goed geklust vanaf dat er een tweede streepje te zien was. Maar ineens op dag 18 van mijn cyclus verloor ik een klein propje bruin bloed en terug klein beetje bloedverlies. we zijn ondertussen al dag 24 in mijn cyclus en ik verlies nog steeds een beetje bloed. Veel te weinig om te denken dat het maandstonden zijn. Maar in het midden van mijn onderbuik heb ik steeds een raar gevoel en mijn borsten zijn gespannen.
    Ik ben eigenlijk een beetje bang wat dit allemaal wil zeggen. Ik ben al naar de gyn geweest en hij kan geen vleesboom of cystes vinden (die kunen wijzen op tussentijdsbloedverlies.
    Iemand raad?

Liefs winter

2. sabrintje

sabrintje Lid

Dec 31, 2006
    80
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Winter,

Ik kan hier eigenlijk niks zinnigs over zeggen... Heb er ook bijna geen verstand van. Raar inderdaad dat je steeds beetje bleef bloeden...

In ieder geval heel veel sterkte en positief blijven denken!

Groetjes Sabrine.

3. Niet meer actief

Hoi Winter,

Ik heb hetzelfde gehad..ik heb begin november ook een mk gehad..eerst ook iets van 10 dagen gevloeid toen over...ovu testen gedaan..steeds een donkerder streepje maar net iets lichter dan de c streep...en om de paar dagen iedere keer verloor ik bloed..uiteindelijk had ik pas op dag 31 mijn ei (ik had wel meer ovu testen en heb doorgetest)..nu ben ik inmiddels ongi geworden weer opnieuw, maar cyclus is nog steeds van slag.. volgens mijn gyn en docter is het normaal dat je na een mk zoveel bloedverlies hebt.. heb ook een paar echos gehad maar niets te zien...het gevoel wat je hebt in je buik heb ik ook nog steeds met vlagen, maar denk dat dat gewoon is omdat je baarmoeder weer terug moet komen in zijn oude positie..

Denk niet dat je je verder zorgen hoeft te maken als je ook al een echo hebt gehad.

Hoop dat je hier wat mee kunt...sterkte!

liefs pjetje

Share This Page