Wanneer hebben jullie positief getest? Ik ben nu al 6 dagen overtijd, maar test nog steeds negatief . Gelukkig nog geen enkel teken van mijn ongi, maar ik wordt hier een beetje gek van! Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
ha ik had zelf 1 dag voor nod getes maar had ok geleen dat iemand 25 dagen na nod positief testen dus hou je moed hoog. ik duim voor je.
ik had 1 dag na me nod een positieve test daar heb je niet veel aan meid maar een vriendin van mij teste pas twee weken overtijd positief
Ik had de dag dat ik verwachtte s avonds de eerste ongesteldheidtekenen te zien, meteen een positieve test, en dan niet een heel licht streepje maar behoorlijk donker meteen (zoals je volgens de gebruiksaanwijzing pas hebt als je al een paar dagen over tijd bent) maar je hoort hele verschillende verhalen
Ik was een week overtijd en toen teste ik positief, het streepje was maar HEEEL licht, kijk maar in mn fotoalbum.. Een week later kreeg ik pas een duidelijke streep, maar toen was ik dus al bijna 6 weken zwanger! Welke test gebruik je?
Saffie, ja het is behoorlijk frustrerend . Ik wil erg graag weten waar ik/ wij aan toe zijn. Of zwanger en anders ongesteld worden. Maar niet deze onzekerheid. Lovelylonnes, ik heb al diverse testen gebruikt, Matcare Ultra en Midstream en een eigen huismerk wat te koop is bij de Sanders. Ik heb nog een predictor test in huis liggen, maar die wil ik eigenlijk gebruiken als bevestiging (2e test) voor als ik echt zwanger ben. M'n plannetje loopt zo wel een beetje in het 100. Ik had m'n vriend graag met Valentijn willen vertellen dat ik zwanger ben. Heb alles al in huis voor die verrassing. Morgenvroeg nog één keer testen en dan maar hopen dat hij dan positief is!
Ja ik wilde me vriend ook verassen met valentijn! Maar zaterdag ga ik denk ik maar weer een poging wagen. Groetjess
Ik heb 4 dagen voor NOD positief getest, het streepje was toen nog wel héél vaag! Op mijn NOD teste ik duidelijker! Veel succes nog met het wachten!
tja ik ben zooo regelmatig als het maar kan zijn 28 dagen maar ja de laatste tijd wist ik nie meer wanneer ik voor het laatst ongesteld maar ik wist wel dat ik rond oud en nieuw ongesteld moest worden dus toen ik de test deed op oud en nieuw kreeg ik 2 hele duidelijke strepen te zien
Ik ben 16 dagen overtijd en test ook negatief dus niet zwanger. Heb gewoon mn ei later gehad dan gewoonlijk. We zijn gewoon verder aan de klus gegaan Waarom stil zitten zolang er toch geen onfi is te bekennen Na mn bloedtest zei de huisarts ook dat we gewoon door konden gaan. Heb nu wel kenmerken mja kan vanalles zijn. Bij de zwangerschap van Lieve was ik 1 dag overtijd en heb ik licht positif getest. Dag later teste ik met de digiatle test dik negatief en daarna ineens vet positif met de gewonen cb test. Dus 2 dagen overtijd toen ik dik positief teste in de zwangerschap van Lieve. En nu is het anders haha Moet geduld hebben deze keer
Ik teste 2 dagen na mijn nod positief, had daarvoor ook niet getest hoor, maar was aan het spugen en dacht kan wel eens positief zijn! Succes meiden, hoop dat jullie snel posi testen..
hey ik heb drie dagen overtijd getest dat was 9 feb heel dun streepje nu ha dik dindag 12 feb nog een keer getest twee dikke strepen. vorige maand was ik ook 6 dagen overtijd toen brak helaas me ong door ik ga voor je duimen suc6
Vanmorgen weer getest, helaas weer negatief. Maar nog steeds niet ongesteld geworden, dus nog steeds afwachten. Ik heb zojuist weer nieuwe testen besteld, ik denk dat ik maandag weer ga testen als ik nog niet ongi ben geworden. En jij Saffie?