Hallo, Ik weet eigenlijk niet of ik over tijd ben aangezien ik in december de pil voor het laatst heb geslikt en ik dus niet weet hoelang mijn cyclus is. Ik zit nu op de 47e dag van mijn cyclus, gerekend vanaf de eerste dag van mn laatste ongesteldheid. Ben al wel 2 dagen beetje misselijk en heb al ruim een week last van lage rugijn aan één kant en kramp in mijn been, verder voel ik soms ook rare bubbels in mijn buik, maar helaas zijn de testen tot afgelopen maandag nog negatief geweest. Nu hoor ik wel hele verschillende verhalen over vanaf wanneer je een test kunt doen. Wat denken jullie, zou ik zwanger zijn?
Nog steeds geen ongi, maar ik heb ook geen zin meer om te testen. Ik vind het helemaal niet leuk om steeds tegen die witte schermpjes aan te moeten kijken Misschien sla ik gewoon een maandje over ofzo? Als ik 1 maart nog niet ongie ben bel ik de HA.
Hallo iedereen, Net weer een tests gedaan en nog steeds negatief! Jammer he! Ik snap niet waarom ik dan niet ongesteld word! GRRrrr ik word gek. Maarja dan over een paar dagen nog maar is testen. Groetjesss
Gisteravond was het dan eindelijk zover ..... Wat kan je lichaam je ongelofelijk voor de gek houden zeg! Wij gaan voor ronde twee! Weer druk aan het klussen dus .
Ik ben nu 3 dagen overtijd, heb gisteren een test gedaan, maar deze was negatief.. Heb ook geen last, wat ik normaal wel heb voor mijn ongesteldheid, dus hoop snel meer te weten..
Hey, ik heb vandaag getest, drie dagen na mijn NOD. Er verschenen al zeer snel twee duidelijke strepen. Xje Veerle
Ik heb 2x getest met testen van kruidvat. Eerste x 4 dagen voor mijn nod, zag na een half uur pas een heel licht streepje. Toen op mijn NOD een duidelijke streep, maar nog steeds niet heel dik ofzo. Weer een dag later wel een vette streep. Liefs, patricia
Ik heb 2 dagen voor mijn NOD positief getest,eerst met een kuidvat,daarna met een van de apotheek,die laatste was duidelijker.
ik heb gisteren 4 dagen na mijn NOd getest en was negatief en ben nog niet ongi geworden maar ben wel steeds heel erg moe en kan de hele dag slapen. wanneer kan ik het beste nog een test doen ik moet maandag ochtend naar dokter voor controle van mijn moeheid.
Hoelang ben je gestopt met de pil essie? En TS, jij zal dus pas gestopt met de pil zijn dat je daarom nu in de 2e ronde zit. Maar je was dus helemaal nog niet overtijd denk ik dan? Want je eerste cyclus zonder pil hoeft geen 28 dagen te zijn, sterker ngo het hoeft nooit 28 dagen te worden .. En 35 dagen cyclus is ook netjes dus hopelijk blijft het zo of word het iets korter.
ik ben in januari gestopt en heb vandaag een beetje bloed verloren alleen met het afvegen na het plassen.
Dat beetje bloed kan met je ei te maken hebben maar ook met het ontpillen. Ook jij bent dus nog niet overtijd, je hebt gewoon nog geen cyclus .. Bij duurde het 43 dagen voor ik voor het eerst ongi werd. En bij sommige duurt het veel en veel langer. Dus je kan niet meer doen dan afwachten.. Maar ook als je bijv bloedarmoede hebt ( waar je vaak ook erg moe van word ) kan je ongi uitgesteld worden. Dus misschien komt daar je moeheid van? veel succes bij de dokter en laat ons even de uitslag weten,.
Ik ben ook nog steeds aan het wachten. Ik zou wel graag duidelijkheid willen, maar ja...het blijft bij wachten. Vanochtend heb ik een test gedaan...en weer negatief. Is er nog hoop?
Pffff ben dus niet de enige in onzekerheid hier.... Had de 16e mijn nod, heb gelukkig een 28 dagen cyclus en kan er normaal de klok op gelijk zetten. Heb mijn springende ei gevoeld en volgens mij een innestelingsbloeding gehad. Had bijna een week na mijn ei een beetje roze verlies. Heb ook al 2 weken kwaaltjes, geirriteerde ogen,brandende tepels, jeuk,borrelende darmen en kramperig gevoel in mijn buik en veeeeeeeeel afscheiding. Eten staat me tegen, behalve zoet, iets waar ik normaal echt niet dol op ben en een trekkerig gevoel in mijn liezen en stuit en voor mij het meest kenmerkende, ik droom heel raar. Alleen test ik nog steeds nega,van de week wel een schaduwstreepje op de kruidvat test,maar ben toch bang dat ik het wil zien. Vrijdag ga ik er maar weer eens een test tegen aan gooien en kijken wat het dan zegt. Het zal trouwens niet de 1e keer zijn dat ik onwijs laat posi test. Bij mijn zoontje had ik met ruim een week overtijd nega getest en was er van uit gegaan dat die klopte. Toen ik 2 weken later naar de huisarts ging omdat ik me niet lekker voelde werd er voor de zekerheid toch getest en die was posi, maar nog steeds niet knallend. De volgende dag een echo gehad en bleek 8.3w te zijn. Dus vooralsnog blijft het spannend. Sterkte en suc6 meiden! groetjes San
hallo, ben ik weer. ik ben gisteren ongi geworden en ik heb last van boedarmoede en moet staalpillen slikken een maand lang en dan moet ik weer bloed prikken. maar mijn vriend en ik gaan lekker verder met proberen en we wachten wel af wanneer het zo ver is en dan laat ik het ook even weten. groetjes van esther
Ik herken wel veel in jouw verhaaltje. Mij staat eten de laatste tijd idd ook tegen. Normaal heb ik dat niet, want dan lust ik wel alles. Maar de vorige keer kwam jij er dus pas laat achter dat je zwanger was? Is er dan toch nog een beetje hoop?
Hier is er in ieder geval nog volop hoop. nu ook al 2 nachten kuitkramp gehad pffff. Morgen ga ik bellen voor een bloedtest,want ben het zat.