Zeurende en stekende buikpijn dag na gemeenschap en daarna..

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Demi1982, Mar 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

Mar 2, 2008
    812
    0
    0
    Hallo allemaal!

Heb een vraagje.. Heb 5 dagen geleden gemeenschap gehad en sinds die dag steeds last van lage buikpijn, ongi-achtig gevoel, echt zeurderig.
    De ochtend na de gemeenschap was het heel extreem en had ik ook enorme steken.. Vind dat zelf nogal vreemd, aangezien je zo snel toch nog nergens last van kan hebben.. en een mogelijke bevruchting is zoiets kleins dat ik me niet kan voorstellen dat je dat voelt..
    Hebben andere mensen ervaringen met buikpijn dag na de gemeenschap?
    Vandaag, 5 dagen later, is het ineens een stuk minder.. wel gaan mn darmen te keer ben ik vandaag voor t eerst steeds misselijk (heel apart, ik ben misselijk maar wil wel steeds eten.. vervolgens ben ik na t eten dus weer misselijk.. :rolleyes: ) Mn tepels en tepelhof lijken groter, maar ik realiseer me maar al te goed dat dit toch echt nog geen zwangerschapsverschijnselen kunnen zijn.... sjucht.. ben blij als ik over 1,5e week kan testen!

Groetjes, Demi

2. Hope123

Hope123 Actief lid

Sep 9, 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Dit had ik ook allemaal precies zo, wil je niet zomar hoop geven maar ik was wel zwanger!

3. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

Mar 2, 2008
    812
    0
    0
    Hey super zeg, gefeliciteerd! :D
    Tja, ik weet dat het bij iedereen anders is en reken
    dan ook nog helemaal nergens op... Het is allemaal nog zo vaag en pril.. :(
    k zal gewoon nog even geduld moeten hebben, maar vond die extreme buikpijn de dag na de gemeenschap wel apart.. had ik nog niet eerder gehoord en heb ik zelf ook nog nooit last van gehad!
    Ik heb overigens ook, in tegenstelling tot wat ik hier voornamelijk lees, nauwelijks meer afscheiding...
    Nou ja, we zullen zien!
    Meer reacties zijn uiteraard welkom! ;)

Groetjes, demi

4. debbie1983

debbie1983 Actief lid

Apr 21, 2006
    294
    0
    0
    hoi demi

ik denk dat het je eisprong is geweest kan ook erg gevoelig zijn bij sommige dames en soms een aantal dagen aanhouden.. hij reist toch door de dunne eileider he..en wat betreft het cervixslijm wat je bedoelt denk ik.. ivm je eisprong merkte ik ook vaker niet dan wel..

debbie

5. juud21

juud21 Lid

Jun 1, 2007
    56
    0
    0
    muziekdocente, tandartsassistente
    Hasselt
    heey hoi

Ik had dat ook hoor. Heb vorige week vrijdag gemeenschap gehad. En vanaf dat moment steekjes in me onder buik. Ene keer aan de linker kant andere keer aan de rechter kant. Ook ben ik ontzettend moe al de hele week en ruik ik vanalles en nog wat...Lijkt me raar als dit al symptomen zijn toch? Of kan dat wel? Ik ben echt onzeke maar kan nog niet testen natuurlijk. Hebben meer mensen ervaring met dit soort klachtjes?

6. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

Mar 2, 2008
    812
    0
    0
    Hmm zou idd kunnen!
    Heb nu geen buikpijn meer, alleen snel misselijk en mn tepels zijn voor mijn doen echt enorm en knalrose! voel me wel zwanger, maar ja... dat zegt natuurlijk ook niks..!

Thanks voor de reactie!

Gr, Demi

Share This Page