Hoi meiden, Vraagje.. Heeft er iemand ooit bloedverlies gehad 3 dagen na de iui? Wij hebben donderdag onze 2e lui gekregen en voor het eerst met pregnyl. Iui is helemaal goed gegaan en niets gevoeld. Ik heb wel gelezen dat sommige vrouwen last hebben van bruin bloedverlies de dag na iui, maar ik kan nergens iets vinden over helderrood 3 dagen erna.. Overigens had ik gisteren wel een heel aanhankelijke kat die echt alleen maar op mijn buik wilde liggen en zich gedroeg alsof er stroop aan mijn kont zat.. Sommige katten schijnen het al heel vroeg te weten, maar dit is dan wel heeeeeeeel vroeg! Groetjes!!
Als het bloedverlies doorzet, kan het zijn dat je progesteronwaarde te laag is. Een te laag progesteron kan resulteren in bloedverlies tussen je eisprong en menstruatie en een te vroege ongesteldheid. Vaak heb je dan ook geen goede eisprong gehad. Dus wel iets om in de gaten te houden. Voor een innesteling is het wel wat vroeg, maar het zou misschien kunnen. Al komt daar over het algemeen niet veel rood bloedverlies bij kijken. Succes!
Het was ook gelukkig maar 1 keer vanochtend en verder niets.. Verder heb ik echo's gehad dus de eisprong is wel goed gegaan.. Had zelfs 2 eitjes!