Man na 5 dagen een kneiter positieve test. Wij zitten op dag 6 maar voorlopig allemaal nog negatief en hij is niet in isolatie, maar dochter was vannacht aan t spugen dus wie weet een voorbode.
Die kwamen ook met 5, voor zover je een "wat vollere neus maar geen verkoudheid te noemen" een klacht kan noemen. Beetje t niveau alsof je hebt staan schuren en stof in je neus hebt, meer niet.
Onze jongste heeft met covid alleen gespuugd en wat verhoging gehad en geen verkoudheidsklachten. De rest was alleen flink verkouden, maar niet gespuugd. Wij dachten ook eerst aan buikgriep, omdat haar eerste test (vals) negatief was, maar een paar dagen later (toen ze al beter was) wel positief bij de GGD. Op een zelftest is zij niet positief geweest en andere dochter en ik ook niet.
Bij ons in het gezin allemaal na 6 of 7 dagen. (We weten niet precies op welke dag we besmet zijn geraakt) maar we kregen allemaal op de zelfde dag klachten.
Mijn ouders op 2 dagen na contact met mij (positief) Mijn broertje weer 2 dagen later En zusje nog 3 dagen later
Oké kan dus alle kanten op. Ik ben 10 min in contact geweest met een persoon die later positief testte. En heb deze week belangrijke afspraak dus ik hoop dat ik het niet ga krijgen..
Mijn dochter testte donderdagavond positief omdat ze toen klachten kreeg en ik vanmorgen. Maar zij had ook al een dag in mijn gezicht zitten niezen. Dus met 10 minuutjes contact denk ik dat het wel los loopt.
Hmmm hield dat spugen ook aan of was dat na een paar uur foetsie? Hier negatieve test en sinds 08:30 geen gespuug meer maar ik reken me nog maar ff niet rijk.
Oudste dochter werd op maandag ziek, hoofdpijn, koorts en spierpijn. Jongste dochter op de zaterdag daarop. Zelfde klachten. Er zat dus 6 dagen tussen terwijl ze constant naast elkaar en met elkaar hebben gespeeld.
M’n zoon kreeg zondag klachten en test was direct positief. Mijn man en ik 2 dagen erna klachten, maar de test was 2 dagen later pas positief.
Zelf waarschijnlijk op zaterdag bij iemand geweest en woensdag avond een knaller in handen.. Die woensdag een vriendin gezien en die had vandaag een positieve test...
Oké best veel tussen 2-5 dagen dagen. Zit nu op 3e dag en lijk steeds wat te voelen maar komt omdat je er op let. Wel negatieve zelftest.
Mijn man kreeg het een paar weken terug, we hebben gewoon samen geleefd en ik teste steeds negatief. Waarschijnlijk vorige week contact gehad met een besmette kleuter en maandag was het raak. Ik teste die zaterdag nog negatief en dinsdag knalpositief. Als ik het wel van mijn man heb gekregen dan heeft er ruime twee weken tussen gezeten, dus ik denk het niet.