Veel tempverschil na eisprong

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Maar29, Oct 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,837
    0
    0
    Zou iemand even naar mijn kaartje willen kijken?

Mijn tempertuur schommelt sinds mijn ei heel erg,terwijl ik wel iedere dag rond dezelfde tijd temp!

Is dit normaal en gaat het nog goed zo?

Alvast bedankt!

Liefs, Maar29

2. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hey,

uit je kaartje raak ik niet wijs eerlijk gezegd.
    Maar ik wil je wel even iets vertellen wat mijn gyn gezegd heeft over het tempen;

"je moet niet elke dag op het zelfde uur tempen maar wel zorgen dat je zeker 8u geslapen hebt en dat je dan tempt voor het opstaan. Het uur waarop je't doet speelt geen enkele rol!"

Ik geef bij ff altijd hetzelfde uur in zodat alles mooi meetelt.Mss heb je er wat aan!

Groetjes en nog veel succes

3. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,837
    0
    0
    Das misschien een goeie tip.
    Ga dat eens ff aanpassen en kijken wat ie doet...

Thx!

4. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik dacht ook altijd dat het op hetzelfde tiijdstip moest maar dit zei hij tegen mij. Er zijn er velen die het verkeerd doen!

Maar als je goed nadenkt klopt het wel, he! Als je maar 2u geslapen hebt of 8u... voor je lichaam een groot verschil, he!
    Je lichaam kent het uur niet, he! Als je wakker word uit je slaap na een goede nachtrust dan is het het begin van de dag! Als je slaapt, slaap je!

5. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,837
    0
    0
    Is idd logisch!

Ik heb ff bij de templijstjes gekeken van de zwangere dames en gelukkig zaten daar ook een paar bij die onwijs aan het schommelen waren en toch posi testen.

Hoop dat ie morgen weer lekker omhoog gaat en tot eind van de week niet meer ophoudt met stijgen! ;)

6. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella

hi bianca,
    je moet inderdaad een uur of 8 geslapen hebben maar het is niet waar dat je zomaar op verschillende tijden kan tempen: het is een feit dat de temp snachts daalt, en ook bv om 07u significant lager is dan om 11u!

ik heb wel eens een ronde om 10 pas getempt (werkte dan savonds en sliep uit) en de gemiddelde temp van die ronde was echt hoger, gemiddeld 36.8

terwijl wanneer ik, ivm vroege werktijden, om 06 tempte, de temp rond de 36.6 was, gemiddeld de hele maand!

@maar: ik kan je niet meer adviseren want je kaartje van ff is foetsie!

;)

7. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,837
    0
    0
    Huh?

Hij staat gewoon in mijn album! :(

8. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ha, nu kan ik m wel zien hehehehhe

ik zeg: opzich schommelt ie maar op 0.10 graad, en die ene dip bombarderen we tot innestelingsdip!
    daarbij stijgt de temp na ei overall en dat is het belangrijkste!

ik duim voor je!

:)

9. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,837
    0
    0
    Laten we het hopen ja!

Het wordt nu wel een keer tijd he?!

Hoest met jou?
    Toch weer ongi geworden, zie ik?

Gun het jou ook zo!

Liefs, Maar

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb idd ook van mijn gyn (en staat ook op de temp-kaartjes die ik van haar gekregen heb) dat je elke dag op hetzelfde tijdstip moet tempen...desnoods wekker zetten! Zo staat dat ook op mijn kaartjes. Zo krijg je toch het beste overzicht lijkt mij.

11. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,837
    0
    0
    Temp sowieso iedere ochtend om 06.30 uur, maar in het weekend was later, maar dan lig ik ook later op bed. Dan hou ik wel die 8 uur aan.

Share This Page