Wanneer positief testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door benikzwanger, 18 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chichi

chichi Actief lid

27 mrt 2009
    298
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Utrecht
    Ik zit ook al een paar dagen na mijn NOD en in het ziekenhuis heb ik gisteren een zwangerschapstest gedaan....helaas negatief. Ik heb alleen sinds gisteren wat lichte krampen, maar sinds ongeveer 4 dagen borrelende darmen. Voor de rest voel ik ook nog helemaal niets aankomen.

Ik durf ook haast geen hoop meer te hebben......:(

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Bij mij sloeg de test pas na 6 weken positief uit! Was toen 8 weken zwanger, helaas geeindigd in een miskraam :'(

3. chichi

chichi Actief lid

27 mrt 2009
    298
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Utrecht
    Wat erg voor je meiss, maar 6 weken is wel erg lang.

4. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Hoi Chichi,
    Ik heb ook last van die borrelende darmen... echt frustrerend he? Waarom wordt die test nou niet gewoon positief!!!
    Ik zie er tegenop om weer te testen, maar aan de andere kant hoop ik dat ie dan een keer positief wordt... maar ben zo bang dat ie weer negatief wordt...
    Ik belde trouwens net gynaecologie en vroeg wat ik dan nu moet doen... afwachten of inmiddels na laten kijken, die vrouw zei heel bot tegen me: " als test negatief is, ben je gewoon niet zwanger" ...:x Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dacht ik, maar lees hier dat het dus nog wel kan...

Wanneer ga jij weer testen? Ik denk dat ik zondag probeer... Alleen durf dus niet zo goed meer, wat moet ik doen als die dan weer negatief is :(

groetjes Lotte

5. chichi

chichi Actief lid

27 mrt 2009
    298
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Utrecht
    Ik word helemaal gek van die borrelende darmen, elke keer als mijn darmen weer keihard aan het rommelen zijn schaam ik me dood, volgens mij kunnen ze het 3 kamers verderop zelfs horen zo hard gaat het!

Ik heb vanmorgen ook de huisarts gebeld en gevraagd of ik een bloedtest kan doen, dat mag niet zei hij want dat doen ze pas twee weken na de NOD. Balen maar goed.....:x

Ik weet echt niet wanneer ik weer ga testen, ik ben bang voor de teleurstelling.

6. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

11 dpo had ik een positieve test, 13 dpo was ook de digitale positief.

7. chichi

chichi Actief lid

27 mrt 2009
    298
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Utrecht
    Misschien een stomme vraag, maar wat is DPO eigenlijk?

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Morgen een jaar geleden testte ik negatief. Dat was dag 33 van mijn cyclus. 6 dagen later testte ik toch positief, zie mijn banner :D

Ik had een cyclus van 32-40 dagen, een echt duidelijke NOD had ik dus niet.

Ik hoop dat jullie ook allemaal snel positief mogen testen!

9. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Fijn om al deze verhalen te horen, trekt je wel door deze spannende en onzekere periode heen...

@chichi; genant gewoon die darmen he? ahha
    Ik vind het wel fijn om te horen dat ik dus niet de enige ben die overtijd is, negatief test, en bang is om weer te testen. Zullen we anders de moed bij elkaar verzamelen en over 3 dagen pas weer gaan testen?...als ongi er nog niet is uiteraard...

10. chichi

chichi Actief lid

27 mrt 2009
    298
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Utrecht
    Ik hoor altijd van die verhalen dat meiden al vóór hun NOD positief testen, dus ik dacht dat zal bij mij ook wel zo zijn...dus niet. Ja, ik probeer mezelf in te houden en pas over 3 dagen te testen, maar zeker weten doe ik het niet.

11. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Ja inderdaad dat dacht ik ook! Iedereen lijkt altijd positief te zijn op NOD of ervoor... ik denk dat het dus fifty-fifty is...
    Ik weet ook niet of ik dat ga redden hoor hahahaha, maar ga het proberen, ik haal het allerliefst nu 10 testen voor iedere dag 2... maar wordt dan van te voren bang of ie nu dan toch eens eindelijk gaat aankleuren....of dat ie toch weer negatief zou worden..
    Hou je me wel op de hoogte ???

12. chichi

chichi Actief lid

27 mrt 2009
    298
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Utrecht
    Ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denk. Ik zal je zeker op de hoogte houden voor het geval ik toch ongi wordt.

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Gebruik je dan wel een test van MatCare want die Ultra testen, testen weleens 6 dgn van tevoren positief :D

14. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    1e keer: 3 dagen voor nod maar negatief. 2 dagen na nod wel positief

2e keer: 3 dagen na nod, en die streep is niet eens rose, maar bijna zwart. (ook al na 10 seconden ipv 5 minuten..)

15. chichi

chichi Actief lid

27 mrt 2009
    298
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Utrecht
    Ik heb 2 testen in het ziekenhuis gedaan en van die weet ik niet welk merk het betreft en thuis op de NOD 1 KV 2 voor 5 euro.

Die van MatCare heb ik nooit geprobeerd, maar dat komt ook doordat ik heb gelezen dat het onzin is die Ultra gevoelige testen.

16. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Dinsdag had ik van het kv gebruikt (2 voor 5) en vanmorgen matcare ultra... ga denk ik morgen wel weer testen, want hoe langer wachten hoe meer hoop ik krijg. Iedere dag negatief houdt me wel met beide benen op de grond...

17. chichi

chichi Actief lid

27 mrt 2009
    298
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Utrecht
    Bij nader inzien wacht ik toch wel liever tot zaterdag of zondag met testen, als ie dan nog niet positief is dan eis ik maandag een bloedonderzoek bij mijn gynacoloog. Want ik ben niet van plan om Provera te gaan slikken zonder dat ik voor 100% weet dat ik niet zwanger ben. Straks ben ik zwanger en dan wekken ze mijn menstruatie op.

18. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Heej Chichi,

Ik zou dan inderdaad de gyn bellen!! Had even je historie gelezen, hoop echt heel erg voor je dat je nu zwanger bent!!!
    Ik ga extra hard voor je duimen!!!

19. chichi

chichi Actief lid

27 mrt 2009
    298
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Utrecht
    Ja, ik ben al sinds september 2007 bezig, dus al bijna 2 jaar. Gezien mijn historie en alle onderzoeken die ik heb gehad, mag ze maandag wel een bloedtest doen. Mocht ze dat niet goedkeuren, dan wacht ik liever nog een week extra. Liever een week extra wachten, dan Provera slikken terwijl ik misschien zwanger ben en alles afbreken.

Ik zal ook voor jou duimen meiss! Hopelijk hebben we over een paar dagen allebei goed nieuws!

20. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    @ chichi: En al ongi geworden? Ik hoop het niet!!

Ik nog niet, ook nog niet het gevoel dat het komt :)
    Vanmorgen wel weer getest (kon het niet laten...domdom)... negatief... ga nu echt wachten tot zondag!!

Groetjes Lotte

Deel Deze Pagina