Moet even mijn frustratie kwijt..

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Oct 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Het zit me even niet mee, waarom worden vrienden, collega's en buren in mijn omgeving zwanger en lukt het mij na een miskraam niet. Heb er eerlijk gezegd wel erg moeite mee. Ik had immers ook zwanger kunnen zijn. Het zal ook wel een tikkeltje jaloerzie zijn, maar voel me ook zeer verdrietig!

2. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    dat voelen meerdere met je meid
    Vaak heb ik ook die (gezonde) jaloezie hoor.
    Veel van me vrienden hebben ondertussen de 2e of zijn zwanger en waarom ik nog niet....

3. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ook ik kan me hier volledig bij aansluiten...
    Ik heb het ook hoor...echter is er in mijn vriendenkring nog niemand bezig, maar wel op mijn werk enzo...
    Pfffffffff

4. Smeetje

Smeetje Bekend lid

May 28, 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Hier hetzelfde, 2 vriendinnen, mijn zusje en een collega zijn inmiddels al bevallen of nog zwanger... Wij zijn al bezig vanaf febr. en heb in aug. een mk gehad. Het wordt met de maand erger, de teleurstelling..

5. Joaney

Joaney Actief lid

Aug 15, 2006
    455
    0
    0
    Klopt, ik heb het ook. Vorige week gehoord dat er nog een dame in onze vriendenkring zwanger is. Echt even een avond een dip gehad en lopen brullen. Waarom overkomt mij het niet meer?!
    Waarom zij in de tweede ronde en die andere ook binnen korte tijd en moeten wij maar weer wachten op de volgende, die misschien ook nog weer een miskraam wordt?! Is dat dan Egoïsme? Is het goed dat je jaloers bent, mag je Uberhaupt jaloers zijn?
    Is het normaal dat je twijfelt aan jezelf?
    Al die vragen komen iedere maand weer op je af.

Share This Page