Goeiemorgen, sorry voor dit onderwerp op de vroege morgen Ik heb sinds 2 dagen vreselijk veel last van witte afscheiding. Normaal heb ik er wel iets last van maar nu heb ik er gewoon bijna maandverbandjes voor nodig. Het is gewoon heel vloeibaar en melk wit,niet echt slijmerig ofzo. Iemand enig idee of dat met mijn eisprong te maken heeft ofzo? xx
Moet je hier maar ff lezen. Ik heb er zelf ook niet veel verstand van..maar misschien heb je hier wat aan. http://www.stilverlangen.com/medisch/sl ... neming.php
Ik weet niet waar je in je cyclus zit maar het kan idd je eisprong aangeven. Ik heb het sommige maanden ook heel erg een paar dagen voor m'n ei. Soms is het zo erg dat als ik ga plassen het er uit stroomt. Naar gevoel. Heb je wel eens last van een vaginale schimmel? Als je jeuk hebt zou dit het namelijk ook kunnen zijn. Maar dat ruik je dan wel het stinkt namelijk behoorlijk. Succes. Groetjes, Elisa
Ik weet niet waar je in je cyclus zit maar het kan idd je eisprong aangeven. Ik heb het sommige maanden ook heel erg een paar dagen voor m'n ei. Soms is het zo erg dat als ik ga plassen het er uit stroomt. Naar gevoel. Heb je wel eens last van een vaginale schimmel? Als je jeuk hebt zou dit het namelijk ook kunnen zijn. Maar dat ruik je dan wel het stinkt namelijk behoorlijk. Succes. Groetjes, Elisa
Ik heb mijn eisprong als het goed is al gehad dus dat kan het niet zijn denk ik... En het jeukt niet en stinkt niet haha sorry
ik heb dit ook gehad..mijn eisprong was 2 juli ongeveer en ongeveer 1,5 week erna heb ik echt heel erg last ervan gehad. Voelde het er soms gewoon uitlopen nu ben ik 6 dagen overtijd en heb er geen last meer van. Weet iemand wat dit betekent? Dat ik gewoon ongesteld zou worden?
hallo ik heb er al iets meer of vier dagen last van,echt boterachtig maar ik ben niet zwanger.negatief getest vanmorgen. weet ook niet waarop het wijst