brandend maagzuur

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Iris, Aug 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    hoi...

heb sinds gisteren last van brandend maagzuur steeds,nu denk ik dat het geen syptoom is ,maar heb daar nooit last van:rolleyes:.is er iemand die zoiets herkend?gr iris

2. Niet meer actief

Ik had het alleen op het laatste van de zwangerschap. Nu heb ik het wel erg veel, maar omdat ik pas gestopt ben, denk ik dat het bij mij het ontpillen is.
    Hoe lang ben jij gestopt?

3. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    hoi...

dat denk ik bij mij niet,ben al 6 maanden gestopt.bedankt voor je reactie

4. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,632
    0
    0
    hutje op de hei
    ik heb er ook af en toe last van

dus je bent niet de enige

liefs samantha

5. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Hallo Iris,
    Ik heb hier ook last van. Geen idee of het erbij hoort. Ik neem al jaren geen pil meer. Ben anderhalf jaar geleden gestopt met spiraaltje.

Succes, Ingiemoppie

6. Niet meer actief

Hai Iris ik heb al jaren last van brandend maagzuur maar word nu wel een beetje erger. Kijk maar naar hieronder! maar dat is per mens verschilend dus ik weet niet of dta het voor jou een sympthoom is.
    :oops: dat is wel lastig maar ja als je last van blijft houden even naar de HA gaan. Is het beste wat je kunt doen en er niet meer door blijven lopen ik heb medicijnen gekregen die slik ik nu niet meer.
    groeten jennie72

7. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

Jul 6, 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Ik heb sinds gisteravond last van brandend maagzuur. Ik word er helemaal kriegel van! Ik heb er 1 keer eerder last van gehad (maar dat was toen ik last van galstenen had. die zijn nu weggehaald dus dat kan het niet meer zijn)

Iemand nog tips??

Share This Page