Dat kan nog drie dagen duren, maar kan bijvoorbeeld morgen ook al goed zijn, of overmorgen.. ik kon zelf wel 4 dagen zn streep hebben en vervolgens ineens een dikke knaller uit het niets.
Jeetje zolang, maar stel hij loopt morgen al weer af? Dan was dit wel een positieve of niet? Ga nog wel even door testen dan
Ik heb ook wel eens dames gezien die op dat moment na een wat donkere test dachten dat hij erna kwam. Maar toen kwam er juist een lichtere weer. Die dag daarna kwam de knaller. Wacht het nog even af, hij komt er aan!
Dus de action kan nog meer knallen, we gaan ervoor hier toch al om de dag aan het klussen dus daar zal het niet aan liggen
Ik heb maanden gehad dat ik geen knaller heb gezien oo de action test maar wel een eisprong heb gehad ( deze ronde bijvoorbeeld) Ik test altijd door tot ie helemaal licht is weer en dan houd ik de donkerste aan als Piek. Een ovulatie test is pas positief wanneer de controle en test streep even donker zijn maar een niet positieve test kan wel een piek aangeven ( als ie echt donker is en weer licht geworden is) Ik zou je willen aanraden om naast dese testen de ovulatietesten van clear blue te doen, deze gebruik ik ter controle wanneer ik twijfel aan de streep. In alle gevallen gaf de clear blue een smiley wanneer de action test een donkere streep gaf
Die donkerste is dus van gisteravond en die andere van net, ga zo nog wel een pakje halen om nog door testen. Bedankt allemaal