tis nu ook overal uitverkoop he! Ik liep toen ik 5 weken zwanger was tegen een positie broek aan van 5euro! en ook nog in een model die ik bijna nergens vinden kan. Die heb ik dus gewoon mee genomen. Het gaat echt niet fout ómdat ik spullen koop. En heb ook maar bedacht, mocht het wel fout gaan, dan knikker ik het gewoon achter in een kast voor het moment dat het wel goed mag gaan. en zo heb ik meer kleren gekocht die echt spot goedkoop was. En alles past nog hoor! (ben nu 31 weken) alleen merk dat de broek die ik toen kocht al begint te slijten.....maar draag hem dan ook zeker 4 dagen per week, met tussen door wassen, dus tja.... Was trouwens heel blij ermee, was dat ik 6/7 weken zwanger was enorm misselijk, en heel veel buikpijn, tot ik bedacht, misschien zijn het mijn broeken?! en jawel, zodra ik positie broeken ging dragen was het over!! (is wel 2e kindje...) gewoon lekker doen dus! succes!
ik begin nu te merken dat mijn gowone favo jeans niet meer past. hij is niet te klein maar hij zakt af, zakt me zelfs te fel af met riem! omdat ik nu een klein bolletje heb wil mijn broek afzakken tot onder mijn buik, (zakt af tot op de plek waar het schaamhaar begint, wat ik nog netjes scheer trouwens haha, dus je ziet geen haren uitsteken)zeer irritant maar ik wil geen positiebroek, ik wil mijn gowone broek, ik ben ook nog zeer mager maar door mijn klein bolleke zitten mn broeken niet goed haha