wat is dit?

Discussion in 'Zwangerschap' started by patriciaax3, Jul 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

Nov 20, 2009
    354
    0
    16
    Ik wou net onder de douche stappen, toen er een witte/doorzichte druppel vocht op mn voet viel, en er liepen er nog 2 naar beneden over mn been. Is dit urine, afscheiding, of misschien vruchtwater??
    ik ging gelijk naar de wc maar er kwam verder niet echt wat uit.
    ik weet niet zeker of mijn baby al helemaal is ingedaald, bij de vorige controle (anderhalve week terug) al wel een stukje maar ik weet niet of het dan nu helemaal is ingedaald..

2. 123miesje

123miesje Bekend lid

Dec 5, 2008
    872
    0
    0
    Vruchtwater is helder en ruikt zoet, dus het lijkt me afscheiding. Maar wie weet???

3. greeneyedgirl

greeneyedgirl Actief lid

Nov 18, 2008
    183
    0
    0
    Ik denk dat het afscheiding is. Kan heel vloeibaar worden de laatste weken, maar wel wittig van kleur. Ik heb het ook best wel erg. Moet echt wel met inlegkruisjes in lopen of anders tig keer per dag mijn slipje verschonen

Maar als je je onzeker voelt, bel je toch even de verloskundige.

4. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    ik denk ook afscheiding, vruchtwater plakt niet en droogt niet wit op. missch dat je daar op kunt letten. succes meid

5. Hibatullah

Hibatullah Actief lid

Dec 21, 2008
    117
    0
    0
    Laborantje
    misschien is het stukjes van je slijmprop. bij mijn eerste zwangerschap wist ik niet eens wanneer ik die verloren had (waarschijnlijk in kleine beetjes)

6. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Ik herken het ook als afscheiding. Bij deze zwangerschap heb ik het minder maar bij de vorige stroomde het er soms echt uit.
    Was ook wit.

Share This Page