wanneer positiekleding gaan kopen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by guusje27, May 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    bij mijn 1e kindje droeg ik 'pas' rond 20 weken de eerste positiekleding maar nu bij mijn 2e kindje heb ik gisteren al de positiebroek uit de kast getrokken en ik ga zaterdag maar shoppen want ik moet er echt nog wat bij hebben.

2. misa

misa Niet meer actief

Als je broeken (kleding) niet meer lekker zitten, gewoon zwangerschapskleding kopen!
    Met 10 weken kon ik ook al bijna geen gewone broek meer aan. Uiteindelijk pas met 12 weken gekocht. En het zit heeeeerlijk!

3. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

moes al met 8 a 9 weken Positiekleren kopen...

4. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    3,148
    23
    38
    Ik ben nu bijna 8 weken en alles zit echt al strak. Spijkerrokken/broeken zitten gewoon niet lekker meer. Maar ben zo bang dat het weer misgaat en ik dan alweer van alles heb gekocht. Dus ik twijfel nog. Maar het liefst ga ik vandaag nog shoppen. Shirts gaan nog goed!

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik merk nu ook dat mijn broeken behoorlijk strakker gaan zitten en mijn shirtjes worden te kort :)
    dus ik ga zo ook even lekker positie shoppen!:D

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik ben ook ongeveer met 10 weken positie rokken gaan kopen. Heb vrij lang nog een gewone, te grote rok aan gekunt maar die band knelt als ik zit dus die draag ik nu ook niet meer. Shirtjes en jurken kan ik nog van mn gewone kleding aan, rokken en sommige onderbroeken niet meer. Ik ben nu net 20 weken zwanger.

Share This Page