Ik heb tm 25 weken mijn eigen kleding gedragen. Toen pas positiebroeken gaan kopen en gaan dragen. Pas nu nog steeds in mijn normale broeken alleen kan de knoop niet meer dicht... Shirts en truien koop ik lange modellen zodat ze goed over mijn buik vallen. Als jij je je er prettig bij voelt moet je lekker positiekleding gaan dragen
haha wat grappig trouwens ik had gister ook me knoop los en lees dat jullie dat ook deden Maar waar kan ik leuke zwangerschapsjeans kopen????????
Ik heb met 9 weken al broeken gekocht, ik kon toen nog wel een andere broek aan maar een hele week met 1 broek doen is zo beperkt he Die broek kan ik nu nog steeds wel aan maar aan het einde van de dag begint het pijn te doen en gaat de knoop los... ik draag nu het liefst de positiebroeken, maar omdat het er maar 2 zijn begint dat me ook alweer tegen te staan en wil ik eigenlijk een broek of rokje erbij
Nou ben zonet bijna alle winkels ingelopen maar nergens hadden ze positiekleding h&m niet c & a niet. Bij de miss etam hadden ze wel maar die vond ik niet mooi. Heb nu een spijkerlegging gekocht met elastiek zit echt heerlijk. Ga die nu dragen, maar heb gehoord dat er binnenkort een sale komt bij de prenatal, dan ga ik daar veel halen.
ben nu pas 7 wk en moet nu al positiekleren aan :S maarja moet wel zeggen dit is beeb nr 3 dus dan gaat het toch sneller met je buik
Ik heb met 12 weken mijn eerste positiebroek gekocht. Kon al rond 8 weken mijn spijkerbroek niet meer dicht krijgen, maar droeg gewoon veel leggings. Bij Prenatal verkopen ze de mammalicious lijn (is vero moda)
Toen ik 10 weken was heb ik mijn eerste 2 broeken gekocht, een dunne zomerbroek een een spijkerbroek. We waren toen voor de eerste echo geweest en mn broeken zaten al niet lekker meer (idd knoop open). Ik had toen nog wel een aantal zomer kleren waar ik nog wel in paste. Die spijkerbroek pas ik nog steeds. Later heb ik er nog een spijkerbroek bij gekocht en 2 leggings en een leuke rok. Ik had nog een rok thuis die netjes meerekt, dus die draag ik ook nog steeds. Ik heb eigenlijk al mn kleding bij prenatal gekocht. Ik vind dat ze daar leuke kleding hebben en het is betaalbaar.
Ik kon ook nog heel lang alle broeken en t-shirts en alles aan. Ben vanaf week 23 ongeveer pas positiekleding gaan dragen. Meer ook omdat ik het lekkerder vind zitten. Heb nu nog 1 broek die ik nu nog aan kan (met 36 weken). Ok, 's avonds zit ie te strak en doe ik het knoopje los. Ik draag mijn buik "hoog" volgens VK. Lange truitjes, jurken, tunieken kan ik nog gewoon aan. Enkel mijn favoriete jurk is nu een tuniek geworden (staat overigens wel heel erg leuk)
ben nu 12 weken zwanger van mijn 2de kindje, maar hell no dat ik positiekleding draag. Ik zou positiebroeken nu niet eens passen, zakt zo van mijn kont. Vind positiekleren ook dubbel niks, dus probeer het te minimaliseren tot alleen een legging en verder normale kleding.
Ik heb sinds week 18/19 ongeveer positiekleding aan. Daarvoor paste ik nog wel mn eigen broeken, of deed ik mn broek aan maar dan met een elastiekje tussen de knoop en knoopsgat. Ook droeg/draag ik veel treggings, die zijn lekker stretchy, en daarnaast ook positiepanty's met een jurkje.
Haha heb nou van wehkamp 1 besteld het is mijn maat ja maar zakt van me kont af :S benen zit wel goed maar rond middel en grote buik heb ik nog niet ( gelukkig , ga het morgen terug sturen , haal het wel wanneer ik over de 20 weken ben
Ik ben gaan winkelen met 13 weken. Broeken zaten neit lekker meer. Was ook veel misselijk en het verveelde aan mijn buik. Heerlijk was het om positie te dragen. Vanaf week 14 zat gewone kleding ook niet meer mooi, dus was het nodig. Ik moet zeggen dat ik wel nog steeds jurkjes heb die ik nu (31 weken) nog steeds aankan, en dan bijv met een positielegging eronder. Ligt ook wel aan het jurkje (niet dat ze voor te kort worden bijv.) Ik draag nu ook graag buikbanden, vind ik leuk staan, maar vond ik pas mooi met 20 weken. Daarvoor vond ik het nog te snel.
Interessant topic. Ik heb tot nu toe nergens last van als het aankomt op strakzittende kleding. Is ook wel wat vroeg, maar wie weet hoe snel dat verandert.
Met 12/13 weken 2 broeken gekocht onder het mom van "je weet maar nooit wanneer ik er opeens niet meer in pas " Uiteindelijk tot 18 weken gewoon mijn eigen broeken aan gehad, daarna paste het nog wel, maar zat het niet zo lekker meer als ik zat, 1 broek paste ik nog tot 24 weken, maar nu ook mijn heupen iets breder zijn :x, gaat die inmiddels ook niet meer Gewone panty's en leggings etc. pas ik nog wel, en ook joggingbroeken met een breed elastiek zitten prima! wat bovenkleding betreft, ik heb 3 positieblousjes van de H&M, maar pas ook mijn eigen blousen, truien en jurkjes nog prima. Ook ondergoed zou ik geen positie variant van kopen, maar gewoon bij de zeeman ofzo wat broekjes halen die laag zitten of met een breed elastiek. Heel vaak als er "positie" voor staat, betaal je gelijk 2x zoveel terwijl heel kledingstukken in een maatje groter ook prima gaan.