Wanneer positiekleding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Suzie83, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hoi dames,

Ff een vraagje. Met welke week zijn jullie positiekleding gaan dragen? Ben nog niet zo ver maar heb t idee dat het nu eigenlijk wel al kan.

De meegroei BH´s zijn iig zeker nodig!

Hoe zit dit bij jullie?

XX Suzie

2. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

28 mrt 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    ik draag nog steeds geen positie kleding ..
    maar ja ik pas al me kleding nog en heb nog helemaal geen buik dus tjaa ..
    dat is voor je eigen gevoel denk ik !

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ik paste met 6 weken mijn eigen broeken amper dus moest al snel eraan geloven maar dat is wel extreem, ik dekn dat het nodig is wanneer je dat voelt, dus wanneer alle dingen knellen en ongemakkelijk gaan zitten weet je genoeg :p

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    heb het nooit gedragen

5. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ben t gaan dragen toen ik de knopen van me broeken niet meer dichtkreeg :D was met 13 weken en de broeken die ik toen nog wel dichtkreeg deden zeer..

6. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Als je nog geen buik hebt is het natuurlijk ook nog niet nodig nee. Heb gewoon n beetje het gevoel dat mijn buik toch wel erg hard groeit :(

Is het niet erg snel met 9 weken?! Maar is bij iedereen ook verschillend natuurlijk. Hoor dat dit bij vrouwen die al eerder kinderen gehad hebben het dan sneller gaat, maar dit is de eerste...

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    bij de eerste moest ik met 8-9 weken gaan shoppen omdat ik al mijn broeken niet meer aankon, ja bij sommige gaat het sneller dan andere.. de ene buik is ook de ander niet..

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ik vind mijn broeken ook al knellen, heb constant mn knoop los haha

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hier inmiddels ook al positiekleding...
    is wel de tweede

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb het voorlopig nog niet nodig en daar ben ik eigenlijk wel blij om. de buik komt vanzelf wel denk ik.

moet er wel bijzeggen dat mijn broeken wel strakker zitten, maar omdat ik voor de zwangerschap wat was afgevallen en nog geen kleinere kleding had gekocht zal het nog wel even duren voor ik het niet meer pas ;)

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    je kan evt als je jezelf nog niet klaar ervoor vind wel leggings met tuniekjes dragen of lage heupbroeken (al haat ik die dingen echt, die stringetjes heb ik nu wel genoeg gezien bij anderen haha) maar tuniekjes en jurkes met leggings werken in het begin erg goed (of bij kleine buikjes)

12. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    Ik ben deze week eens gaan snuffelen bij de H&M en MS mode (waar ze overigens heel weinig hadden). Ik heb een positiebroek gekocht, eigenlijk alleen maar omdat ie in de uitverkoop was :) en voor de weken die nog gaan komen. Verder kan ik nog alles gewoon aan, alleen mijn broek knelt een beetje als ik zit, maar dan doe ik gewoon de knoop los. Nu het nog koud is buiten 'verbergt' mijn buikje zich sowiso onder een dikke trui, maar strakke truitjes zijn me allemaal te kort geworden, maar dat komt volgens mij eerder omdat m'n borsten gegroeid zijn ;)

13. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik trek af en toe nog wel een 'gewone' broek aan (knoop los dan gaat dat tot halverwege de dag, dan moet ook de rits naar beneden ... ) omdat ik pas 1 zwangerschapsbroek heb en er niet de hele week hetzelfde bij wil lopen :D Heb bij Wehkamp een zwarte zwangerschapsbroek gekocht voor alvast d'r bij, wil eigenlijk niet al te veel 'winterspul' kopen en zing het liever nog even uit en ga dan wat leuke voorjaarsdingen kopen. Gelukkig zijn een hoop shirtjes en truitjes nog wel oke ... dus red het nog wel ... even dan ... :oops:

14. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Ik ben sinds vorige week positiebroeken gaan dragen. Mijn andere broeken zitten gewoon echt niet meer lekker. Wel twee Noppies gekocht en die dingen zitten echt zalig.

15. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

19 jan 2009
    599
    0
    0
    Mijn spijkerbroek zat met 6 weken al niet meer lekker. Kwam voornamelijk door een opspelende darmen. Rokjes en jurkjes gaan nog steeds goed, net als bovenkleding. Maar heb gisteren toch maar een positiespijkerbroek en -panty's gekocht.

16. Jocelijne

Jocelijne Lid

10 dec 2008
    83
    0
    0
    IT
    Schotland
    Ik draag over het algemeen nu leggings en jurkjes en rokken enzo... Ik heb niet echt een positie broek.. wel een broek 4 maten groter gehaald hahahaha

17. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik moest bij de eerste bij 8 weken al positie kleding gaan dragen want ik kreeg niks meer dicht!(even heb ik met zo'n elastiekje door het knoopsgat gelopen maar dat was ook snel te strak.

18. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Vanaf week 10 zitten mijn spijkerbroeken niet lekker meer. Daar draag ik dan een positiespijkerbroek voor maar de rest gaat nog. Maar ik draag veel jurkjes en vooral als het wat warme is heb ik elastische rokjes dus heb denk ik niet zoveel nodig

19. shirley125

11 sep 2008
    91
    0
    0
    Amsterdam
    ik draag nog steeds geen positiekleding, alleen een grotere maat BH

20. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb al positie kleding maar de gewone broeken gebruik ik ook nog maar dan wel wijd open en een haar elastiekje om de knoop en het gat ervan heen en dan buikband erover :D

Deel Deze Pagina