Hoi meiden, Ik heb een vraagje. Volgens de VK ligt mijn baby achter de placenta en kan het dus nog wel even duren voordat ik iets kan voelen. Nu lag ik gister in me bed met me benen plat. Op deze manier staat mijn buik strak en heb ik een halve voetbal haha. Maar nu voelde ik dus wat vreemde dingen (leuke vreemde dingen). Het was net alsof er dus iets aan het bewegen was van binnen, geen plopjes zoals ik hier wel eens lees maar voelde een soort druk onder me buik dat licht begon, sterker werd en dan weer lichter. Het gevoel zat echt bij me baarmoeder. Nou weet ik niet of dit andere organen waren die bezig waren. Herkend iemand dit misschien? Liefs
Ik weet het niet... Ik wil ook ontzettend graag weten wat het is om het te voelen... Ik voel soms kriebeltjes, vlindertje of plopje, leuk gevoel. Komt tot nu toe als ik zit (bv achter buro of in auto ook eens). Heb het nog niet constant of regelmatig, tis héél sporadisch eens en ik veronderstel dat dat mn kindje is die eens tegen mn buik botst... (Ik hoop dit ook ) Dus die druk da je voelt, kan ook wel, maar ben niet zeker... Binnen een paar weken zullen we echt geschop voelen! Kijk er al naar uit xxx
Voel het dus alleen als ik lig maar niet als ik loop of zit ofzo, ben beniewd wanneer ik dit ga voelen.. Pffff wachten op zulke momenten is echt erg haha
ja dat is waarschijnlijk de beeb die draait. Mijn placenta ligt ook aan de voorkant en in het begin voelde ik de beeb ook alleen maar als ik plat op mijn buik ging liggen. Ik had ook geen plopjes hoor in het begin had meer het idee dat er een soort bal in mijn onderbuik aan het draaien was. Dus ik denk zomaar dat je de beeb inderdaad hebt gevoeld. Groetjes Meertje
die draaiende bal is inderdaad je beeb Sanneke: die vlindertjes, kriebeltjes dat is ook jou beeb. leuk he.. wacht maar totdat ze lekker in je blaas kunnen schoppen of in je zij schoppen tegen zenuwen.
Hier al lekker aan de gang met schoppen! hahaha voel het met regelmaat nu ook. zijn echt momenten op een dag en komen telkens terug op die zelfde momenten. Bij mij begon het oon alsof ik iets in mijn baarmoeder voelde bewegen. Van links naar rechts enzo. gewoon heel rustig. Daarna wat plopjes en nu echt schopjes HEEERLIJK! hahahaha
nou ik lijk wel helemaal niets te voelen of ik denk dan dat het niet zo is.. maar ja misschien denk ik te veel dat het me darmen zijn ofzo haha
Volgens mij voel ik hem/haar nu ook af en toe. Iets wat een beetje draait en af en toe een soort van schopje?! Elke keer wanneer ik denk dat ik iets voel krijg ik gelijk een ontzettende glimlach op mijn gezicht
Dames die het nog niet voelen. Het komt zo ineens van de 1 op de andere dag. Ik voelde het zelf pas echt rond de 21 wkn
Oh ja dat gevoel van die draaiende bal in je baarmoeder, dat heb ik ook heel vaak. Vroeg me al af of dat nu mijn beeb was haha! Eerst voelde ik ook af en toe plopjes, maar die voel ik nu bijna niet meer... raar... (oh ja, nu ik dit typ, ineens *plop!* haha!)
hmm heb helaas na eergister niks meer gevoeld. Ben er denk ik teveel mee bezig. Tijdens bezoekjes bij de VK is de baby steeds heel druk, dat weet ik omdat ze dan niet gelijk het hartje kan horen omdat de baby zo aan het heen en weer bewegen is haha. Zal nu wel rustig zijn dan. Hopelijk is de baby morgen bewegelijker dan hebben we weer echo en dan kunnen we eindelijk zien of het een jongen of meisje is! Iemand nog tips Gelijk een ander onderwerp haha
Hey, zo voelde het bij mij inderdaad ook. Ik kon het gevoel ook niet beschrijven als plopjes. Fijn gevoel he! Liefs