Kraamzorg in Almere

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mauk, 12 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauk

Mauk Nieuw lid

12 aug 2013
    3
    0
    0
    Almere
    Ik ben nu 14 weken zwanger en ben mij aan het verdiepen in de kraamzorg in Almere. Er is een hoop aanbod, dus lastig om een keuze te maken. De meeste mensen in mijn directe omgeving die zwanger zijn (geweest) komen uit een andere regio. Wie heeft er goede ervaringen en wil deze met mij delen?
    Mijn partner is Surinaams, dus zou het ook fijn vinden als ze rekening houden met een stukje cultuur of er ervaring mee hebben.

2. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Wij hebben bij onze dochter kraamzorg gehad via de Kraamvogel.
    Was echt helemaal super en goed geregeld. Dus nu weer voor de Kraamvogel gekozen :)

Alleen is het natuurlijk wel afwachten welke kraamverzorgende je krijgt..
    Kan maar zo iemand tussen zitten die niet aansluit.

Een kennis van mij heeft trouwens ook voor de Kraamvogel gekozen en was ook heel enthousiast

3. angelryan

angelryan Actief lid

11 jan 2013
    244
    0
    0
    almere
    He ik kom uit almere en ben zwanger van nr 2. Ik had bij me eerste gekozen voor de kraamvogel en nu weer, die is mij erg goed bevallen. Ook moet je even opletten welke je verzekering dekt. En al je wensen kan je gewoon bij de intake vertellen.

4. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben kraamzorg gehad via Omega kraamzorg. Erg fijne hulp!!

Nog een fijn dingetje bij hun, zij betalen je eigen risico ;)

5. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik heb recensies gezocht op internet en ik hoorde hele goede verhalen over de kraamvogel. Wij krijgen dan ook kraamzorg van hun.

1x per maand staan ze bij de prenatal daar zou je eventueel dan heen kunnen om het een en ander te vragen, hebben wij ook gedaan en werden goed te woord gestaan:).

6. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Ik zat bij de kraamvogel. 2 dagen een leuke vrouw....de rest van de dgen was echt een zuurpruim! Je moet het dus net treffen!

7. Mauk

Mauk Nieuw lid

12 aug 2013
    3
    0
    0
    Almere
    Bedankt voor de snelle reactie!

8. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ik heb me aangemeld bij de kraamvogel. Heb daar online de meest positieve ervaringen over gelezen. Heb nog geen gesprek met ze gehad, dus het is nog even afwachten naar mijn ervaring.

Deel Deze Pagina