Wanneer positiekleding?

Discussion in 'Zwangerschap' started by chiset81, Aug 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Je hoeft niet te wachten hoor, als je kleding niet meer lekker zit gewoon positiebroeken kopen.
    In mijn 1e zw.schap heb ik t/m week 26 (!) gewoon mijn eigen kleding kunnen dragen. Kon mijn broeken ook nog gewoon dichtkrijgen, geen probleem. Dat vond ik dan wel erg lang duren, maar als het lekkerder zit gewoon andere broeken aan!!

2. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    VBij mijn eerste dochter totaal geen positie kleding gehad.
    Nu met 20 weken zit het wel iets strakker rond mijn kont en benen maar geen behoefte aan positiebroeken :)

3. meliez

meliez Actief lid

Apr 26, 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Ik zit nu op 20 weken en heb vandaag toevallig 2 positie broeken gekocht, waren zwaar in de aanbieding :D. Ik kan nog prima mijn eigen broeken aan, maar het begint iets vervelender te zitten en 's avonds gaat gewoon de knoop open.

Ik heb ze nog niet echt nodig, maar meer gekocht van ze zijn nu in de aanbieding, in mijn maat en straks niet meer.

4. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ik nog steeds in mijn eigen kleding, echt nog geen positie shirtje gekocht. Nooit verwacht, was met de eerste 25 kilo aangekomen haha

5. chiset81

chiset81 Actief lid

Mar 28, 2011
    128
    0
    0
    Bij m'n eerste ben ik ook ruim 26 kg aangekomen maar toen at ik ook niet maar ik vrat me helemaal vol. Eigen schuld haha maar nu lust ik bijna niks en ga ik zowat over m'n nek van chocola!! Ik zou zeggen bel de krant ;)
    Ik ga ook maar eens shoppen voor extra broeken, heb bij m'n eerste bij de Miss etam een lekkere broek gescoord voor een leuk prijsje dat gaan we nog eens proberen :D

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik krijg vrijdag van m'n vriendin positie broeken, en die gaan zaterdag meteen aan. Heb nu een elastiekje om m'n knoop, m'n darmen zijn zo aan de slag dat m'n broek gewoon echt niet fijn zit.
    Word nog wat :)

7. pumelke

pumelke Actief lid

Sep 29, 2011
    155
    0
    0
    Ik had met 9 weken al positiebroek aan en dan een losser shirt erop. Niemand heeft er iets van gemerkt.

8. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

Sep 24, 2012
    2,256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Heb het volgehouden tot 15 weken. Had ook echt een opgezette darmenbuik ene dag wat meer en dan weer wat minder. Maar dat je nu al een opgezette buik hebt wil niks zeggen over de rest van de zwangerschap. Vanaf 18 weken kon je bij mij zeggen volgens mij zit daar een baby in ;) en na 22 weken is ie echt gaan groeien. Heb nu inmiddels echt een mooie ronde buik! Maar dat mag ook wel met bijna 31 weken hihi

9. In love

In love Actief lid

Feb 27, 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige zwangerschap ook al met 9 weken positie kleding gekocht en aan gedaan, en nu...nu pas ik ook al mijn broeken bijna niet meer (draag nu wijde jurkjes en leggings) het is maar net hoe snel je buik (darmenbuik nu nog) opzet maar als het niet meer past, past het niet meer.

10. In love

In love Actief lid

Feb 27, 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey smnee jij ook hier, bij jou ook al een flinke buik dus, gelukkig ben ik niet de enigste haha;)

11. sietsie

sietsie Bekend lid

Sep 13, 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Ik draag nog steeds wat eigen shirts, en nieuwe shirts die 'gewoon' zijn.

Positiebroeken ben ik met een week of 11 gaan dragen, en dat vond ik stiekem erg vroeg, haha.

12. Searwen

Searwen Actief lid

Mar 22, 2013
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn eerste positiebroek gekocht met 8 weken, wat een verademing! De buikband van de broek was nog te ruim, maar die kun je omslaan. Mijn stretch shirts paste ik nog redelijk lang, dus ik ben pas veel later voor de positietopjes gegaan.

13. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,802
    1,646
    113
    Ik ben met 12 weken positiebroeken gaan dragen. Kon me nog wel in een normale broek proppen hoor, maar dit zat zoveel lekkerder! Je moet ze uiteindelijk toch kopen dus eigenlijk maakt het niet zoveel uit als je ze wat eerder gaat dragen. Alleen beetje jammer dat die positiebroeken van het begin inmiddels niet zo lekker meer zitten! Maar draag nu voornamelijk leggings met jurkjes of lange shirts. Zit lekkerder en zeker met dit weer.

Share This Page