Vanaf 10 weken toen kocht ik 2 positie spijkerbroeken bij de h en m. Voor de rest draag ik eigenlijk bijna alleen m'n normale kleding nog. Maar geen normale broeken meer. Shirts en jurkjes kan nog wel een tijdje
Ik heb met 13 weken 5 broeken en een jurkje gekocht. Daar heb ik de hele zwangerschap al plezier van. Mijn bovenkleding is eigenlijk gewoon meegegroeid. De laatste weken nog 3 shirtjes gehaald en afgelopen week een nieuwe bh. Mijn tip zou zijn het jezelf vooral te gunnen. Mijn bh zat al weken niet lekker meer maar ik was het te koppig om voor de laatste weken een nieuwe te kopen. En wat ben ik blij dat ik het toch heb gedaan!!
Vanaf ongeveer 10 weken droeg ik positiebroeken sinds kort draag ik ook andere zwangerschapskleding. Ik zeg altijd; comfort gaat voor! O ja, ik koop alles bij H&M. Daar hebben ze alle maten, ook voor vrouwen die petite gebouwd zijn (zoals ikzelf), dus broeken niet alleen in maat 36, maar ook 34 (ik bedoel; mijn buik is gegroeid, verder ben ik nog steeds petite!) en het is helemaal niet duur daar
Hier ook bij 8 weken hoor, die druk van rits en knop op buik helemaal onderaan maakte me echt misselijk.
Vanaf week 13, broeken dan iig. Die zaten echt niet meer lekker, werd er gewoon misselijk van. En t was een verademing! Haha.. Nou wil ik eik al mn oude kleding weer aan kunnen..
Pfff, volgens hang ik met 6 weken zwangerschap ook in een zwangerschapsbroek. Ben door alle hormoonbehandelingen al een kilo of 4-5 aangekomen vanaf de zomer. Mijn eigen kleding zit sowieso al (te) strak. Ik ben slank, maar die kilo's hopen zich geloof ik hoofdzakelijk op bij mijn buik en bovenbenen. En ik krijg het er niet vanaf. Ik ben nu nog niet aangekomen of zo, maar nu heb ik een 'excuus' om toch die zwangerschapsbroeken aan te gaan trekken haha.
Ik nrn morgen 7 weken en ik draag sinds deze week positie broeken. Mijn buik blaast in dr loop van de dag op en dan zitten mijn eigen broeken echt niet lekker meer. Je moet het kopen wanneer jij het tijd vind, het is niet echt comfortabel om in een knellende broek rond te lopen