heb getest hij is negatief maar zo n test heb ik nog nooit gezien dus denk dat ie opnieuw moet.rechts langs de c streep loopt hij roze uit tot t einde en de t streep is spier wit.dus je ziet de t streep heel duidelijk. MOET DEZE OPNIEUW ?
Ik zie ook op de plek waar een roze streep moet komen een spierwitte streep, maar de test lijkt ook nog niet helemaal opgedroogd.. ik durf niet te zeggen of die streep roze moet zijn, heb het alleen nooit eerder gezien..
Nee de test is negatief en dus geen "foute" test die opnieuw moet. De kleurstof is nog niet volledig weggetrokken dus heeft nog een roze waas. Op de plek waar de streep zou moeten komen als er hcg was is het wit dus geen hcg aangetroffen. Om de roze waas weg te halen kan je evt een paar druppels water in de urine ingang dien; maar de uitslag zal negatief blijven hierdoor.
Zag ik toevallig jou voorbij komen Bij mijn tweede liepen we gelijk als ik het goed heb. Mooie naam Nick. Mijn dochtertje is Nicky gaan heten. Ik zie ook niks in de test.
hoe kwam t dan? hier gebruikte rubbers ivm de Bv cerazette pil geprobeerd maar werd ik misselijk van.welke nu beginnen met de pil omdat ik al even geen Bv meer geef.mheer word niet info nu wel constant buikkrampen
vanmiddag was hij negatief dus test ook niet meer als ik zwanger zou zijn moet t toch wel te zien zijn na een week overtijd