haha ja dat hoop ik ook al heel lang maar zoals je ziet nog niets. dus heel veel succes ik duim voor je
GEFELICITEERD! geniet ervan he! laat je maar lekker vertroetelen door je kerel haha o en ik wou dat wij dat ook eindelijk eens konden zeggen.positief...
Eindelijk kan ik meedoen aan zo'n poll Op de NOD heb ik gestemd. Had die dag ook de bloedtest + uitslag maar om het te geloven ook maar even een testje gedaan!
Hey Doortje, Hier idem. Ben nu 16 dagen overtijd. (gerekend met mijn langste cyclus). Ben ik te vroeg? Weet het niet goed. Ga nu weekje wachten en dan nog eens testen. Tenzij ondertussen regels erdoor komen. En als het dan nog negatief is ga ik toch eens naar de dokter. Duimen dus! ook voor jou Veke
Ik heb pas getest toen ik een week overtijd was. Weet niet of ik het eerder ook al had kunnen zien. Groetjes Kalush
wij gaan nu pas weer testen als ik 3 weken overtijd ben en als het dan weer negatief is en nog steeds niet ongesteld ben ga ik ook toch maar eens naar de dokter. nog een weekje wachten dus he. liefst test ik nu maar ja als tie weer nega is weer zo'n teleurstelling he. ik denk niet dat ik zwanger ben maar toch heb je dat sprankeltje hoop nog he! groetjes