Heerlijk he? als je je kindje zelf voelt bewegen...! ik voelde het bij deze kleine meid bij ongeveer 18 a 19 weken. ik vond het geweldig! eindelijk een teken van leven (zonder echo's te zien) nu zit ze niet meer stil kleine zenuwtrekjes, schopjes, belletjes en andere kriebeltjes vullen mijn onderbuik! ik voel me geen moment meer alleen! sinds gisteren heeft papa haar ook gevoeld! nu kunnen we er samen van genieten nog 18 weekjes en dan kan jamie ook mee genieten " ik hoop dat het snel zomer is !! 1 juni: D-Day!
Het is sowieso heel fijn om de vader erg bij je zwangerschap te betrekken door zn kind ook zelf te laten voelen.. Hier ook, hij aait dan mn buik en zegt heel lief ''moppie'' tegen de kleine.. Alleen legt hij zn hand niet vanzelf op me buik, denk dat ie het eng vindt of bang is dat ik er genoeg van ga krijgen wat dus echt niet zo is.. Maar hem betrek ik hoe dan ook bij het voelen van onze kleine en hij heeft 100% te maken met onze kind. Gefeliciteerd en geniet van jullie zwangerschap
Leuk is dat he! Ik voelde frummel bij 18 weken, maar het duurde nog ruim 2 weken voor mijn man het voelde. Hij werd er een beetje sip van, vond het te lang duren Als hij straks naar huis komt van het werk weet ik al hoe het gaat: Bij de deur eerst plop-plop 2 handen op mijn buik en dan buigt hij voorover en krijg ik een zoen Hij vindt mijn buik ook enorm cool, magisch dat dat allemaal kan! Ook voor het slapen gaan moet hij eerst nog even over mijn buik aaien en voelen. Resultaat is dat frummel klaarwakker is en kermis gaat houden en paps-in-spe lekker gaat knorren ha ha ha. Vanmorgen hadden we weer hapto-begeleiding en dan is hij de hele dag ook heel aanrakerig en klef. Ik vind het super dat hij zo betrokken en blij is. Geniet daar echt van, want ik ben meer de nuchtere afdeling van ons twee en laat me dan lekker meeslepen in babydromen.
Zo mooi om te zien als de man de kleine ook voeld voor het eerst. Hij had toen echt zoiets van: wow doet die kleine dat? Nu legt ie vaak zijn hand op me buik als we in bed liggen en schoppen dat ie dan doet. Vind ie helemaal geweldig!
Mijn vriend heeft een paar weken terug ook de kleine voor het eerst gevoeld... Kleine was wakker en erg druk dus dat zei ik tegen mijn vriend.. En hij legde zijn hand op mijn buik neer, even wachten en toen kreeg ie me daar toch een trap tegen zn hand aan hahaha, Helemaal blij natuurlijk en vragen was dat ons kindje, was dat ons kindje. Dus ik zo zeggen ja dat was onze kleine.. Werd ie echt helemaal blij van.. Echt leuk!