Hallo dames, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! We zijn nu bijna 2 maanden bezig zwanger te worden, wat een onzekere tijd zeg.. Ik heb nu al 3 weken last van spotting echt super irritant! Gisteren had ik eindelijk een dag geen bloed, terwijl ik die nacht wel gevreeen heb met mijn vriend, normaal zat na de tijd alles onder het bloed de laatste tijd. Bah.. Gisteravond hebben we ook nog gevreeen na de tijd alleen een klein beetje bloed bij het afvegen en daarna nog een paar drupjes. Vanmorgen weer bij afvegen.. Wat een gedoe steeds.. Maar het bloeden word steeds een beetje minder. De afgelopen week heb ik steeds zo'n krampend gevoel in mijn onderbuik, heel anders dan ik ongesteld moet worden. Ik ben een beetje misselijk en kom steeds moeilijk in slaap, terwijl ik normaal binnen 10 min. in slaap val.. Vorige week naar de huisarts geweest omdat ik steeds zo moe was, dit is na een weekje vakantie wel wat minder geworden. Test was toen negatief en ook mijn bloedwaarden waren prima. De huisarts dacht toen dat het bloedverlies van mijn eisprong kwam. Zou dit dan nu een innesteling kunnen zijn? Zo ja, wanneer zou ik dan een positieve test kunnen/moeten hebben? Ik moet maandag weer menstrueren.. Graag jullie advies!
Je cyclus moet na je mirena spiraal even op gang komen. Je hormoonhuishouding moet weer ven geresset worden zeg maar. Heb ke een ovulatietest gedaan? Her kan natuurlijk altijd van je eisprong of innesteling komen. Ik heb deze cyclus ook last gehad van spotting vanaf de eisprong en een paar dagen erna. Nu in de wachtweken. Als je menstruatie ui blijft zou ik over twee weken een test doen. Succes!
Ik had 6dpo een positieve test maar waarschijnlijk een eerdere eisprong. Op 4 dpo wat bloedverlies gehad.
Hoi Draakje, Zie ook mijn reactie op je andere post Het lijkt echt op het ontpillen van je lichaam. Je hormoonhuishouding is van slag en moet opnieuw een balans vinden. Probeer het echt een beetje los te laten, meid! Ik hoop natuurlijk wel voor je dat je binnenkort een positieve test in handen mag houden. Groetjes Patricia
Ik ben het er niet helemaal mee eens dat je lichaam na je spiraal "gereset" moet worden. Toen ik mijn spiraal had had ik gewoon nog steeds mijn normale cyclus, en kreeg ook gewoon bloedingen, alleen wel minder dan zonder. En toen mijn spiraal werd verwijdert had ik meteen mijn normale cyclus weer. Ik denk dat het per vrouw verschilt. Mijn gyn heeft ook gezegd, zodra je je eerste bloeding hebt gehad na het verwijderen van je spiraal ben je meteen vruchtbaar.
Hey draakje Wat kan ik me goed vinden in hoe jij je voelt hier hetzelfde verhaal. Spiraal er nu uit sinds 18 december. En na een week twee dagen bruin bloed, vanaf dat moment toch hele dagen misselijk. Nu drie dagen geleden weer twee dagen beetje bruin bloed en gisteren ineens veel slijm met een mini beetje helder bloed maar een negatieve test. Nu zit ik dus op dag 21 van mn cyclus dus wordt wachten op de menstruatie of een positieve test. Maar is lastig om het idee van zwanger te zijn los te laten. Groetjess