hi, ik zit nu in dag 19 van cyclus 28 dgn.... gister had ik wat bruin verlies en dacht dat ik eerder ongesteld zou worden maar....eigenlijk ben ik altijd precies en regelmatig nu had ik een tampon ingedaan v de zekerheid en alleen t topje was wat lichtbruin, vandaag dus nergens last meer van zou het kunnen dat ik al na drie dgn na eisprong de innesteling heb gehad? of miss toch wat eerder de eisprong gehad hebben? kreeg vanmiddag opeens heftige hoofdpijn en lig nu dus op bed...en op mijn buik liggend voelt het net of ik wat hoger lig, tegendruk van mijn buik...dus denk dat ie iets opgezet is...dit zou dan mijn vijfde zwangerschap zijn...twee gezonde kids en 2 mk...1 met 5 wkn en de ander met 7 wkn....zo een innestelingsbloeding ken ik niet v mijn vorige zwangerschappen!voel echt mijn bui nu ik erop lig en heb de hele dag al last vanpijn in mijn buik...verder ben ik misselijk, helemaal nu ik de patatzaak bij mij in de straat ruik...geur komt door mijn slaapkamerraam naar binnen...
Nee, helaas kan je 3 dgn na je eisprong nog geen innesteling hebben. Dat bloedverlies kan ook nog van de eisprong zijn. Maar als je er erg op gefocussed ben, dan voel je alles, en zoek je ook overal wat achter. Been there done that. Je moet echt nog even geduld hebben...Succes!
je zal wel gelijk hebben...meer dan afwachten kunnen we nu toch niet doen t kan natuurlijk ook dat mijn eisprong eerder was....maar goed, dat is ook allemaal gissen he? we wachten af...thanks voor je reactie