Wanneer postitief getest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tante Pol, 10 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie.:)
    Wat mij vooral overtuigd van een eventuele zw zijn mijn borsten.
    Ze zijn wat steviger, doen vreselijk zeer en ik heb hele zichtbare aders gekregen. En dan niet zomaar zichtbaar, ze liggen er gewoon bovenop lijkt het. Je ziet en voelt de dikke blauwe aders overduidelijk. (vind het zelfs een beetje eng voelen:))
    Groetjess

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik heb bij mijn zoontje 10 dagen overtijd getest, met kruidvat merk ( 2 voor 11 euro)

ik weet niet hoe het zou zijn geweest als ik eerder had getest, ik was op vakantie dus weet niet of het dan negatief uitgeslagen zou hebben of niet,

afgelopen zaterdag was mijn nod. de testen slaan negatief uit :(
    heb 4 dagen voor nod getest met ultra sensitive 1 en 2 dagen voor nod met 2 voor 5 op nod met 2 voor 5 en zondag en maandag ook :p dinsdag met het andere merk van kruidvat,

allemaal negatief :( hoop zo dat ik laat positief test, zo niet dan mag van mij mijn ongi wel komen zodat we de volgende ronde in kunnen :p

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Bij Louise testte ik 2 dagen na nod positief maar ik heb toen ook gewoon gewacht met testen (omdat de dag dat ik positief testte ons jubileum was).

Ik mag eigenlijk vandaag weer testen maar ik wacht weer tot donderdag (vriend jarig).

4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    op NOD negatief en 2 dagen later pas positief...

5. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

7 nov 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Dank jullie wel voor alle reacties!

Ik ben nu 5 dagen overtijd en hoop dus nog steeds dat het toch een positieve test gaat worden..

Sommige berichten geven me wel wat hoop.. Niet iedereen heeft dus snel een positieve test..

Liefs

6. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    je weet wat ze zeggen; geen bloed geeft moed ;)

7. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

7 nov 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Ik heb vanmorgen getest maar ik weet het echt niet er kwam een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje... misschien gewoon een indrooglijntje.. ik ga van de week nog een keer testen, ik hoop dat ie dan duidelijker is!!! Maar voor alsnog ga ik ervanuit dat het toch een indrooglijntje is..

8. wendii88

wendii88 Niet meer actief

Ik heb gisteren getest, in het begin zag ik niets.. 2 uur later op mijn werk was keek ik: licht positief.
    ik was stiekem al helemaal blij en toen las ik op de bijsluiter dat na 10min de test niet meer betrouwbaar is..
    vanochtend weer getest en was negatief :(
    maar heb al paar dagen last van mijn onderbuik dus ik weet het niet?
    ga er maar gewoon vanuit dat we naar ronde 2 gaan..

Deel Deze Pagina