Ow meiden ik wordt echt crazy van dat wachten elke maand weer, nu moet ik echt nog een hele week wachten maar ik trek het bijna gewoon niet meer. Ook omdat alles anders voeld dan anders (maar ik weet dat je lichaam je flink voor de gek kan houden) Die drang naar testen is soms vreselijk. *moe *hoofdpijn *steekjes *obstipatie *lage onderrugpijn *zuurbranden *zin in negerzoenen vroeg in de morgen *al een hele week zin in spruiten met sate *gespannen borsten stijve tepels wel de hele dag Herkennen jullie dit? Willen de test gekkies mee kletsen op dit topic anders voel ik mij zo alleen
Haha,wij gaan aan de klus vandaag en dan kom ik gauw met je meewachten!Ondertussen duim ik voor je dat het raak mag zijn!!!
hier nog 1 die gek word van het wachten.. aankomend weekend moet ik ongi worden en heb zo sterk het gevoel dat het wel eens raak kon zijn.. zelfde gevoel als bij de zwangerschap van me zoontje. mijn klachtjes zijn: - hele gespannen borsten, zijn groter en zwaarder en doen pijn - heel veel steekjes en getrek in me onderrug en in me liezen. - constant honger gevoel. - buik is sochtends normaal en overdag steeds meer opgezet en savonds een ballon! - en heel snel moe. ik ga woensdag de eerste test doen en donderdag ochtend.. want ga vrijdag voor het weekend na me ouders en is wel zo leuk als me vriend er bij is als ik test dus ben benieuwt wat de test dan aan gaat geven. liefs xx
Hier nog 1 hoor, moet ook dit weekend ongie worden 1e week wachten ging nog wel maar nu pffff :S - Moe - Pijnlijke borsten - Gevoelige tepels - Veel plassen - Als m'n buik rommelt moet ik echt eten ander word ik zo flauw (ook al is het 2 uur geleden dat ik gegeten heb) Hoop dat we poitief testen Liefs Dina Owja, ik ga pas zondag testen
Hallo, Ook mijn geduld is deze keer weer zwaar op de proef gesteld... Ik was tien dagen overtijd!!! Wat is dat spannend zeg.... Ook heel erg last van buikpijn en onderrug(ongi kwaaltjes),steken in buik, moe, duizeligheid en enorm emotioneel en kort lontje, ha hah Drie testen gedaan en alledrie negatief. En vanmiddag lijkt ong. toch door te zetten.... Op naar ronde 10.... Jullie meiden succes allemaal! Hoop voor jullie op beter nieuws!
Hey wilma, Succes op het wachtbankje.. Mag ik naast je komen zitten? Ik moet nog 10 dagen wachten tot mn nod en heb afgesproken met mn man te wachten tot de 30ste met testen (als ik dan nog niet ongesteld ben). Hoeveelste ronde is dit voor jou? Voor mij pas ronde 1 (van 2de kindje), dus eigenlijk mag ik nog niet klagen.. Alleen de dagen gaan zo laaaaangzaam voorbij als je zo zit te wachten
Jaaa graag kom lekker naast mij zitten voel mij al een stuk minder alleen met mijn klachtjes dames zo bedankt. En trouwens heb er nog twee sterk ruikende urine jeetje een soort pinda lucht en net bij het afvegen wat rose igge afscheiding. wat dat is mijn regels kunnen nu toch nog niet komen? ik heb dat echt nog niet gehad. Vosje2000 dit is mijn derde ronde (nog best kort hoor) het is ons tweede kindje ook we hebben een dochter van 2 en jij? Dames nogmaals super bedankt ook voor jullie klachtjes nu kan ik gaan verglijken
hoi wilma, ik schuif ook aan bij je op het wachtbankje hoor!! heb ook al weer allerlei klachten...hahah,..zoherkenbaar. Ook ik zit in ronde 3 en ook ik heb een kleine van 2 jaar...herkenbaar he? mijn klachten zijn: zere borsten, gevoelige buik, bandenpijn, gisteren echt heel erg...., moe en erg emotioneel..maar dat kan ook door de wachtbank komen natuurlijk.. sterkte meiden!! liefs
heejj meiden klinkt allemaal goed bij jullie! @wilma.. een inestellings bloedinkje?? ik hoop het voor je meis! @allemaal.. hoop dat jullie straks allemaal een hele mooie posi test in handen mogen hebben en dat we met ze allen naar de augustus mama's gaan! liefs xx
Ohw meiden wat goed om te horen, bedankt voor al jullie lieve en mooie reakties. En natuurlijk heel veel toi toi toi
Hoi Hoi, Ik heb vanmorgen 3 crackers gegeten en ik werd erg misselijk ik herkende het van vorige maand en dacht gewoon rustig blijven het gaat zo weer weg. maar nee ik moest rennen en moest echt overgeven. Kan dit van de clomid komen? Groetjes Wilma26