hoi meiden wat zouden jullie doen het na de goede echo vertellen of niet ik werk als postbezorgster alleen op dinsdag donderdag zaterdag is het best zwaar de tassen.. maar omdat ik in de winter niet zo zie zitten om op me fiets met een buik te gaan fietsen twijfel ik wanneer ik het zal gaan vertellen in september moet ik verlenging krijgen. wanneer zal ik het dan vertellen zo dat ze wat aangepast werk kunnen zoeken voor me
Ik zou gewoon wachten tot na je verlenging. Die tassen kunnen vast ook wel op een andere manier op gelost worden.
ik heb gefietst tot 1 dag voor me bevalling en gewerkt tot 5 weken van te voren, en werk in de thuiszorg... ik zou ook even wachten tot je het niet meer trekt
o maar dat fietsen vind ik niet erg vind ik juist leuk haha maar die tassen wegen wel meer dan 10 kilo ik wacht lekker af..
Ik zou in ieder geval je verlenging afwachten, daarna is op zich nog vroeg genoeg voor aangepast werk.
Zeker wachten tot na je verlenging!!! Vraag desnoods hulp.. als je nu zegt dat je zwanger bent solliciteer je naar contract beeindiging, zo gaat dat nou eenmaal..
ja hier nog met man over gehad en wacht gewoon lekker en vraag om hulp als het zwaar wordt om te tillen
Niet nu al te zwaar denken hoor, eerst maar genieten, komt tijd komt raad. Er is vast wel een alternatief te vinden voor die tassen (bakfiets, kar, iets in die richting), maar dat zie je tzt wel. Gefeliciteerd trouwens!