6maanden oud, Bolletje onder dr huidje op plek van inenting(1maand verder)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door s1986, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1986

s1986 Niet meer actief

Net zit ik lekker in dr armpjes te kneden voel ik ineens een bolletje???Je ziet er niets aan maar het is toch echt een bollettje. Ze heeft 14-6 dr inentingen in dr armpje gekregen omdat ze een gipsbroekje draagt. Vind het maar niks!! Het is wel de plek waar geprikt is. Maarja das al zo'n tijdje geleden en nu voel ik het pas:(
    Kennen jullie dit?? Als ik google vind ik niks, alleen dat het bij hondjes vaak gebeurd maarja....

2. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    hoi hoi nou ik weet natuurlijk niet of dat hetzelfde is maar ik kreeg ook toen de schrik toen ik dat bij mijn meisje ontdekte. Het was 2 weken na de prik en toen kwam er ook een bobbeltje onder de huid. Als je zachtjes met je vinger overheen ging voelde je hem al zo goed. Maar die heeft 1,5 maand a 2 maanden gezeten en toen was ie weg. Kwam bij Liz echt door de prik.

3. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Mijn dochter heeft 6 weken lang zo'n onderhuidse bult gehad op de plek waar ze een inenting had gekregen. Ik vond het ook raar, maar het is weggegaan :)

Je kan natuurlijk altijd het consultatiebureau bellen als je je nog steeds zorgen maakt.

4. allanieew

allanieew Actief lid

5 jan 2011
    298
    15
    18
    thuisblijf moeder (and proud to be one)
    bij utrecht
    beetje rare vergelijking maar mijn konijnen hadden dit ook na een enting het is een soort allergische reactie op de prik en waarschijnlijk zite er (net als bij mijn konijnen pus in) het gaat vanzelf over en kan volgens mij geen kwaad. Bij mijn konijnen kregen ze het alleen de eerste keer dat ze geprikt werden.

Deel Deze Pagina