Beste dames, Ik vroeg me af wie ook elke cyclus last heeft van ovulatiepijn? Ik heb elke maand ovulatiepijn, zo erg dat ik amper kan bewegen. Nu is het zo dat we 11 maanden al bezig zijn met zwanger worden. En ik voelde deze maand ineens mijn ovulatie bijna niet... hooguit 5 min en toen was deze weg... Bij wie van jullie is dit gebeurt en waren jullie daarna zwanger? Ik vraag het uit nieuwschierigheid. gr
Pijn van een ovulatie heeft niks met een zwangerschap te maken, aangezien de bevruchting pas uren na je eisprong plaatsvindt (als het al gebeurt) Van een bevruchting voel je niks, het vermindert geen pijn en je krijgt er ook geen pijn door. Je eisprong hoef je niet elke keer te voelen. Soms had ik er heel veel last van en soms voelde ik vrijwel helemaal niets. Pijn zegt niks over het wel of niet hebben van een eisprong. Ook bij het niets voelen, bleek ik hem wel te hebben gehad. En met een goede eisprong heb je kans op een zwangerschap, als je op het juiste moment gemeenschap hebt gehad. Dus helaas is er niks van te zeggen, je kunt niks anders doen dan afwachten. Succes en ik hoop voor je dat het gaat lukken deze keer.
Met jippie eens: wel of geen ovu pijn zegt niets over of je wel zwanger bent. Want je eitje kan wel springen (met alle pijn van dien) maar als je geen seks hebt schiet het natuurlijk niet op. Ik ben op m'n 15e aan de pil gegaan, weet van daarvoor niets meer. Drie jaar geleden m'n eerste eitje sinds jaren gehad. Die deed een paar uur een beetje zeer. Deze ronde heb ik 5 dagen pijn gehad, waarvan de laatste echt hel was. toen was m'n lh piek en na die nacht was het over. De ene eisprong is de andere niet! 😉
Nouja... das ook toevallig.... Van mijn laatste ovulatie voelde ik minder, terwijl ik over t algemeen best "last" heb van mn eisprong. Ik was een beetje bang dat de eisprong daardoor niet geweest was of misschien niet helemaal goed verlopen was.... Normaal gebruik ik ovulatietesten maar afgelopen maand dus niet. Maar wel zwanger! Kan dus met een"ja" antwoorden Maar ik denk ook niet dat het met elkaar te maken heeft. Zal wel gewoon toevallig zijn ofzo. En zeker toevallig dat je die vraag nu stelt