Zwangerschapstest lichter

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door NorahdeVries, 23 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NorahdeVries

NorahdeVries Actief lid

22 mrt 2017
    218
    179
    43
    NULL
    NULL
    Hi Meiden,

18 OKT was mijn NOD toen 2 duidelijke strepen te zien op mijn zwangerschapstest. Vandaag zou ik 4 weken en 6 dagen moeten zijn maar mijn test was vanmorgen veel lichter ! ik heb de afgelopen dagen wat bloedverlies gehad dus ik vrees voor het ergste. Iemand hier ervaring mee? (Ik test elke dag als ik wakker word) ik stop er nu ook mee en wacht op de echo maar reacties zijn welkom !

2. NorahdeVries

NorahdeVries Actief lid

22 mrt 2017
    218
    179
    43
    NULL
    NULL

3. NorahdeVries

NorahdeVries Actief lid

22 mrt 2017
    218
    179
    43
    NULL
    NULL
    iemand die weet hoe ik een foto toevoeg ?

4. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Hier

Bijgevoegde bestanden:

NorahdeVries vindt dit leuk.
  5. NorahdeVries

NorahdeVries Actief lid

22 mrt 2017
    218
    179
    43
    NULL
    NULL
    Zie foto :

Bijgevoegde bestanden:

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.578
    113
    Vrouw
    Ziet er niet heel hoopvol uit als ik eerlijk moet zijn :( ik hoop dat het gewoon eenmalig is, maar ik snap je onzekerheid

7. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.655
    27.304
    113
    Vrouw
    Aflopende testen in combinatie met bloedverlies klinkt niet goed :( sterkte!

8. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ben ook bang dat het niet goed zit. Bij mij betekende het helaas vroege miskraam. :(

9. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Heel traag oplopende testen of aflopende testen is eigenlijk bijna altijd niet goed

10. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ai zo waren ook mijn testen toen het mis ging. Ik ga voor je duimen!

11. Romy1234

Romy1234 Actief lid

16 sep 2017
    486
    339
    63
    Vrouw
    Zo waren de testen idd bij mij ook toen t mis ging. Zeker in combi met bloedverlies ziet t er niet goed uit. De lichtere testen betekend dat t HCG afneemt.

12. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ik ben bang dat het mis is meis...aflopende testen op dit termijn is al een slecht teken, maar in combi met bloedverlies kan je er wel vanuit gaan dat het mis is. Als je alleen bloedverlies had gehad, kon het nog twee kanten op, maar je test ‘bewijst’ dat je hcg aan het afnemen is.

Heel veel sterkte. Zo naar als je eindelijk blij bent en dat het je weer wordt afgenomen...

13. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Sterkte denk ik. Zo was ook mijn vroege mk vorig jaar.

14. Jenny1990

Jenny1990 Lid

5 okt 2019
    95
    184
    33
    Vrouw
    Ik heb op het moment precies hetzelfde.. mijn NOD was 17oktober en mijn testen schommelen van licht naar donkerder en weer terug. Ook 2 dagen een klein beetje bloedverlies gehad bij het afvegen. Ik duim voor jou dat het goed gaat!! Liefs xx

NorahdeVries vindt dit leuk.
  15. NorahdeVries

NorahdeVries Actief lid

22 mrt 2017
    218
    179
    43
    NULL
    NULL
    bedankt voor de reacties ! Gelukkig ma
    Ik duim ook voor jou !! Wat een onzekerheid. Ik zou het liefste morgen weer testen maar ik doe het niet. Maandag mag ik langs komen voor een echo. Waarschijnlijk nog te vroeg om iets te zien maar hopelijk krijg ik wat meer informatie. Het vreemde is ik ben al dagen misselijk , en misselijk ben ik nooit.

Ga jij bloed laten prikken of mag je binnenkort ook voor een echo langskomen? En zijn jou testen net zo licht als die van mij ?

16. NorahdeVries

NorahdeVries Actief lid

22 mrt 2017
    218
    179
    43
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties !

17. Jenny1990

Jenny1990 Lid

5 okt 2019
    95
    184
    33
    Vrouw
    Dit zijn mijn testen op volgorde van links naar rechts. Donkerder dan dit is hij nooit geweest. Het schommelt nogal zoals je ziet.

Ik wist niet eens dat ik zo onzeker kon zijn over mijn lichaam en had ook niet verwacht dat ik er zo emotioneel over zou worden, maar ik heb me wat afgehuild de laatste dagen.

Dat misselijke heb ik niet, hoop voor jou op toch een duidelijk symptoom. Ik heb juist helemaal niks En mijn borsten zijn nog wel wat gevoelig maar niet meer hard en gezwollen. Gister had ik weer wat rood op mijn papiertje wat nu weer bruin is. Iedere keer minibeetjes. Ik wens jou heel veel succes vandaag met de echo. Ik wacht het nog even af tot morgen. Dikke knuffel en hou me op de hoogte! (Lang verhaal sorry)

Bijgevoegde bestanden:

18. NorahdeVries

NorahdeVries Actief lid

22 mrt 2017
    218
    179
    43
    NULL
    NULL
    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik veel bloedverlies gehad (6 dagen) en was er van overtuigd dat het mijn menstruatie was . En wonder boven wonder heb ik toen een kloppend hartje op de echo gezien, dit is toen mis gegaan omdat het vruchtzakje te klein was maar dit had niets te maken met het bloedverlies. Dus over lichte bloeding zou ik me geen zorgen maken als ik jou was! Ik kreeg toen ook pas in week 6 last van symptomen.

Ik zie inderdaad dat jou testen een beetje schommelen. Maar vind het er over het algemeen wel positief uit zien. Ik zou ook stoppen met testen als ik jou was en volgende week nog een digitale test doen.

Ik ga je op de hoogte houden ! Jij mij ook ? :) dikke knuffel !

19. Jenny1990

Jenny1990 Lid

5 okt 2019
    95
    184
    33
    Vrouw
    Dankjewel voor je lieve berichtje, je hebt echt geen idee hoe hard ik dit nodig had! :cry:

We houden elkaar op de hoogte! Succes straks X

jk84 en NorahdeVries vinden dit leuk.
  20. Jenny1990

Jenny1990 Lid

5 okt 2019
    95
    184
    33
    Vrouw
    Ik merk nu pas dat je gisteravond MAANDAG zei ipv morgen..sorry

vandaag alles goed gegaan voor de rest? Liefs

Deel Deze Pagina