Ziet er goed uit! Ik had ook geen kwaaltjes, ja wat meer moe, verder niets bij beide zwangerschappen niet trouwens
Ten eerste enorm gefeliciteerd! Het is jullie gegund <3 ten tweede! Geniet van de weinige kwaaltjes! K ben de eerste 11 weken (al voor ik getest had zelfs) 24/7 beroerd geweest! Dat gaat sinds vorige week beter en nu heb ik een buikgriep te pakken en moet k maandag naar de fysio omdat ik nu al zo'n last van m'n bekken heb! Ik snap je onzekerheid volkomen maar probeer zolang je geen tot weinig klachten hebt lekker te genieten! Klachten kunnen er nog genoeg komen! Moet toegeven dat 't met zoveel klachten een stuk minder genieten is.. Maar nogmaals, ik snap je onzekerheid wel hoor! Zolang je vanalles voelt weet je wel dat 't goed zit en dat er nogsteeds vanalles bezig is in je lichaam
Je kunt een zwangerschap niet vergelijken. Ik heb bij onze zoon nooit kwaaltjes gehad behalve harden buiken waar door hij met 32 weken te vroeg geboren is en daar na heeft moeten vechten voor zijn leven door zijn complicaties. Jij snapt dus niks er van waarom ik onzeker ben. En je eigen verhaal gaat daar ook niks bij helpen.
Morgen oficheel bloedprikken en dan smiddags hoor ik hoe en wat verder en wanneer de echo is. Vanochtend een zo goed als knaller. Daar na naar 3 dagen eindelijk naar de wc gekunnem en daarom nu best wel wat buikpijn. Maar dat wc probleempje is herkenbaar van de zwangerschap van onze zoon.
Wat een super mooie test! Wauw! En bel je arts anders even voor een receptje voor een fles lactulose. Ik kon ook niet meer naar het toilet, ik kakte keien waarmee je ruiten in kon gooien Pijnlijke aangelegenheid en bleek totaal onnodig bleek nadat ik de lactulose kreeg.
Hahaha zo iets gaat het nu ook weer worden. of rosevice laxo Zowiezo maandag ook meteen de internist en cardioloog in lichten. Zodat zij hun plannen kunnen op stellen
Lieverd ik denk dat ze het goed bedoelde en probeerde je onzekerheid een stukje weg te nemen. Zij kent jouw verhaal niet natuurlijk. Maar ze bedoelde het niet alsof je niet moet zeuren, althans zo lees ik het niet.
Dat dacht ik later ook. hormonen maken echt een monster van me normaal heb ik engelen geduld en begrip maar dat potje lijkt op te zijn.
Ik heb hier nog die roosvicee staan. En normale roosvicee vind ik heerlijk, maar die laxo..... Ik ging ervan over mijn nek. Weet je al wat er moet worden aangepast in de plannen van cardioloog en internist? De medicatie mogelijk?
Ik wilde het niet zeggen Nou, je hebt genoeg zwangerschapskwaaltjes hoor meid Kakproblemen, hormonsters, beetje misselijk. Gaat nog wat worden Ik zal niet vertellen wat voor monster ik werd. Ik was in staat om mensen echt iets aan te doen
Ja, vooral de cardioloog om extra echo's in te plannen van mijn hart om te kijken of hij alles blijft trekken ivm de pomp kracht. De internist moet samen met de gyn een plan maken om de hypos in het tweede trimester onder controle te houden. En extra echo's en bloed waardes kwa vitamines extra controleren.
Ik zat ook aan de movicolon ivm niet naar het toilet kunnen gaan. Inmiddels kan ik weer prima zonder gelukkig, maar ik ben benieuwd voor hoe lang! Spannend allemaal Maan, hopelijk gauw een echo!
Ohh @Maan14 wat staat die banner je goed!! Ik duim zo hard voor een prachtige 1e echo, spannend! Maar heb t gevoel dat t helemaal goed gaat komen, want, dat moet! ♡