Wanneer pregnyl 1500 uit je lijf?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Maan14, 12 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Dankjewel je lieve woorden ❤️❤️

Madelie vindt dit leuk.
  2. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Die zien er super uit! Gefeliciteerd! Nu op naar een mooie echo...

Maan14 vindt dit leuk.
  3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Mooie oploop! Gefeliciteerd

Meestal komen de kwaaltjes rond de 6 weken.

Maan14 vindt dit leuk.
  4. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ziet er goed uit! Ik had ook geen kwaaltjes, ja wat meer moe, verder niets bij beide zwangerschappen niet trouwens :)

Maan14 vindt dit leuk.
  5. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Wanneer heb je je eerste echo lieve Maan?♡

Maan14 vindt dit leuk.
  6. Meisjeeigenwijsje

Meisjeeigenwijsje Actief lid

16 jun 2019
    486
    404
    63
    Vrouw
    Ten eerste enorm gefeliciteerd! Het is jullie gegund <3 ten tweede! Geniet van de weinige kwaaltjes! K ben de eerste 11 weken (al voor ik getest had zelfs) 24/7 beroerd geweest! Dat gaat sinds vorige week beter en nu heb ik een buikgriep te pakken en moet k maandag naar de fysio omdat ik nu al zo'n last van m'n bekken heb! Ik snap je onzekerheid volkomen maar probeer zolang je geen tot weinig klachten hebt lekker te genieten! Klachten kunnen er nog genoeg komen! Moet toegeven dat 't met zoveel klachten een stuk minder genieten is.. Maar nogmaals, ik snap je onzekerheid wel hoor! Zolang je vanalles voelt weet je wel dat 't goed zit en dat er nogsteeds vanalles bezig is in je lichaam

7. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Je kunt een zwangerschap niet vergelijken. Ik heb bij onze zoon nooit kwaaltjes gehad behalve harden buiken waar door hij met 32 weken te vroeg geboren is en daar na heeft moeten vechten voor zijn leven door zijn complicaties. Jij snapt dus niks er van waarom ik onzeker ben. En je eigen verhaal gaat daar ook niks bij helpen.

8. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Morgen oficheel bloedprikken en dan smiddags hoor ik hoe en wat verder en wanneer de echo is. Vanochtend een zo goed als knaller. Daar na naar 3 dagen eindelijk naar de wc gekunnem en daarom nu best wel wat buikpijn. Maar dat wc probleempje is herkenbaar van de zwangerschap van onze zoon.

Bijgevoegde bestanden:

Lindawen79, Maev en JosjeM vinden dit leuk.
  9. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Wat een super mooie test! Wauw!

En bel je arts anders even voor een receptje voor een fles lactulose. Ik kon ook niet meer naar het toilet, ik kakte keien waarmee je ruiten in kon gooien :roflmao:Pijnlijke aangelegenheid en bleek totaal onnodig bleek nadat ik de lactulose kreeg.

margarethd en Maan14 vinden dit leuk.
  10. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hahaha zo iets gaat het nu ook weer worden. :rolleyes: of rosevice laxo :roflmao:

Zowiezo maandag ook meteen de internist en cardioloog in lichten. Zodat zij hun plannen kunnen op stellen :o:

11. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Lieverd ik denk dat ze het goed bedoelde en probeerde je onzekerheid een stukje weg te nemen. Zij kent jouw verhaal niet natuurlijk. Maar ze bedoelde het niet alsof je niet moet zeuren, althans zo lees ik het niet.

margarethd, Kaaat, Pipo30 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Dat dacht ik later ook.:|:| hormonen maken echt een monster van me normaal heb ik engelen geduld en begrip maar dat potje lijkt op te zijn. :$

13. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik heb hier nog die roosvicee staan. En normale roosvicee vind ik heerlijk, maar die laxo.....o_O Ik ging ervan over mijn nek.

Weet je al wat er moet worden aangepast in de plannen van cardioloog en internist? De medicatie mogelijk?

Maan14 vindt dit leuk.
  14. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik wilde het niet zeggen :roflmao: Nou, je hebt genoeg zwangerschapskwaaltjes hoor meid :D Kakproblemen, hormonsters, beetje misselijk. Gaat nog wat worden :roflmao:

Ik zal niet vertellen wat voor monster ik werd. Ik was in staat om mensen echt iets aan te doen o_O :$

Maan14 vindt dit leuk.
  15. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ja, vooral de cardioloog om extra echo's in te plannen van mijn hart om te kijken of hij alles blijft trekken ivm de pomp kracht. De internist moet samen met de gyn een plan maken om de hypos in het tweede trimester onder controle te houden. En extra echo's en bloed waardes kwa vitamines extra controleren.

16. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Fijn dat ze je zo goed opvolgen en begeleiden.

Maan14 vindt dit leuk.
  17. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ja dat wel, ga er vanuit dat ze me dit keer beter onder controle houden.

Madelie vindt dit leuk.
  18. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Ik zat ook aan de movicolon ivm niet naar het toilet kunnen gaan. Inmiddels kan ik weer prima zonder gelukkig, maar ik ben benieuwd voor hoe lang! :D

Spannend allemaal Maan, hopelijk gauw een echo!

Maan14 vindt dit leuk.
  19. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ohh @Maan14 wat staat die banner je goed!!
    Ik duim zo hard voor een prachtige 1e echo, spannend! Maar heb t gevoel dat t helemaal goed gaat komen, want, dat moet! ♡

Maan14 vindt dit leuk.
  20. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Dankjewel voor je lieve woorden. Hoe gaat het met jullie?

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina