wanneer testen na IUI?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by sh88, Jun 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sh88

sh88 Lid

Oct 14, 2014
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dag dames.

Exact 2 weken geleden heb ik mijn 3de IUI gehad.
    Het ideaal moment dus om te testen maar ik durf niet goed. Deze voormiddag had ik namelijk een klein beetje bruine slijmpjes en sinds vanmiddag voelt het 'daar beneden' een beetje opgezwollen.
    Mijn verstand zegt dus dat ik ongesteld ga worden en mezelf niet mag kwetsen met een witte test. Maar langs de andere kant ben ik al heel de dag misselijk van de stress!

Mijn vraag dus: vanaf wanneer is het veilig om te testen na pregnyl en IUI?

Bedankt!

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Je mag twee weken na de IUI testen, dan is de Pregnyl zeker uit je lichaam. Tenzij je na de eisprong nog een hoge dosis extra Pregnyl gespoten hebt.

Ben je morgenochtend nog niet ongesteld, dan zou je er een test tegenaan kunnen gooien. Maar ik snap je angst, ik stelde het testen ook zo lang mogelijk uit. Teveel witte testen gezien... Succes!

3. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

Jan 13, 2015
    731
    4
    18
    Female
    Vlaanderen
    Ik kreeg twee weken na mijn IUI een bloedtest voorgeschreven door mijn gyn om zekerheid te hebben of ik wel of niet zwanger was

4. Niny

Niny Bekend lid

Jul 21, 2009
    731
    94
    28
    Ben je erg regelmatig? Ik teste meestal pas 15dpo, omdat ik dan meestal mijn regels toch al had en op 14 nog niet.

5. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    3,890
    0
    36
    Ik gebruikte geen pregnyl maar ik testte 12 dagen na IUI positief.

6. sh88

sh88 Lid

Oct 14, 2014
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Wel, dit is nu mijn derde keer IUI. Vorige cyclus werd ik na 14 dagen ongesteld, maar de maand daarvoor pas op dag 16.
    Ik probeer het testen dus uit te stellen tot morgen, dan zit ik ook op dag 16.

Ondertussen word ik hier wel gek van mezelf. Daarjuist ging ik naar het toilet en was er weer meer bruin bij het afwrijven. Helemaal overtuigd dat ze nu echt zijn doorgebroken ging ik een kwartiertje geleden terug naar het toilet en nu is er plots niets meer!
    Hoe kan je eigen lichaam je nu zo voor de gek houden? :(

7. tosti123

tosti123 Actief lid

Jan 8, 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ik de laatste keer zwanger was heb ik ongeveer 3 weken elke dag een beetje bruinig bloed gehad. Vanaf NOD al. Dus zegt niks.

Share This Page