Ik heb zo'n plankje gekregen, 1 met stoeltje erbij Erg handig maar volgens mij moeten er klemmen bij zitten waarmee he het bevestigt Nu heb ik alleen een soort klem / haak waardoor het aan de stang hangt als het ware Dus het sluit niet helemaal om de stang heen wat het voor mijn gevoel wel moet doen Misschien een beetje vaag omschreven maar hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel! Alvast bedankt
Dan moet je nog losse adapaters hebben. Te bestellen/kopen bij o.a. prenatal. Ik had hetzelfde probleem. Op de cameleon 1 past deze wel gewoon
Voordat ik van alles ga bestellen en dat het dan niet past... Ik heb dit plankje. Dit plaatje heb ik van het internet afgeplukt maar dit type heb ik dan wel Weet alleen niet waar het koordje voor is. Hier moet ik dus adapters voor kopen? Want ik kom adapters tegen maar ook klemmen en het is mij totaal niet duidelijk hoe dat werkt....??!
Ja voor deze moet je adapters hebben. Die met de witte wielen is voor de cameleon 2 en 3. Wij hadden hetzelfde probleem, nadat we die van jou via MP hadden gekocht.
Ok, duidelijk! Heel suf hoor maar dan heb ik dus dit nodig: Want dit kan ik vinden via Google. En die klemmen heb ik dan niet nodig? Enig idee toevallig waar dat koordje voor is?? Onwijs bedankt voor je hulp!