Mijn broer en schoonzus zijn in verwachting en nu wil ik ze graag een bon kado doen voor een 4D echo in omgeving Rotterdam. Wie heeft er ervaring met een leuk en goed echobureau in deze buurt die werkt met kadobonnen?
Leuk idee Geen idee in die regio. Maar anders kun je ook zelf een bon maken die ze vrij kunnen besteden naar een echobureau naar keuze
Echopraktijk drechtsteden in papendrecht, maar weet niet of dat omgeving rotterdam genoeg is voor je?
Ja, echt leuk daar he? Wij hadden geslachtsbepaling van 10 minuten nou volgens mij heb ik er minstens een half uur gelegen! Bij de 3d echo ook veel langer dan wat we hadden betaald!
Nee dit wil ik niet omdat ik niet mee wil naar de echo. Ik vind dat ze dat lekker samen moeten doen. Bij het echobureau waar ik geweest ben kon je alleen contant afrekenen en ik vind het zo'n vervelend idee ze met 100 euro op pad te sturen om af te rekenen. Verder ben ik niet bekend met echobureaus in de buurt vandaar mijn vraag hier.
Ik vind funbaby in Kralingen een hele mooie praktijk met super mooie apparatuur/beeld. Ik ga daar zeker ook heen voor m'n 3/4d echo.
Ik ben bij wereldkind geweest voor geslachtsbepaling bij mijn vorige zwangerschap. Was hele leuke ervaring! Bij deze echo wil ik daar ook weer heen. Alleen geen ervaring met 3-4D echo's.
Ik vind ook Wereldkind een echte aanrader ! Daar geweest voor geslachtsbepaling en voor de 3/4d echo. Beide echt een super ervaring geweest.