hoi, ff mn verhaal kwijt hoor.. vanochtend met op staan hele erge buikpijn, echt heel erg maar moest gewwon werken en wil niet te snel zeggen ik ben ziek dus toch maar gegaan, maar het werd steeds erger en erger tot t punt dat ik bijna van mn stokkie ging en niet meer recht kon staan ik ben me natuurlijk helemaal dood geschrokken! dus ik met moeite na huis gereden en mn mams en de vk opgebeld, die zeiden dat het te maken kon hebben met bandenpijn en dat idd zo erge pijn kan veroorzaken en als advies kreeg ik om in een warm bad te gaan liggen en dan zou het af moeten zakken.. dat deed het dus niet en even later ga ik na de wc zit er bloed bij mn urine of eigenlijk beter gezegd urine bij bloed zo erg veel zat er bij.. ik weer meteen gebeld en werd ik verwezen na de huisarts om mn urine te laten testen op blaasontsteking, nou wij gedaan en ja hoor zware blaasontsteking! toch maar ff na de vk om te checken dat t niet iets anders was maar de beeb klonk goed (hartje) en mn baarmoeder lag er ook goed bij gelukkig maar! nou ben ik natuurlijk niet blij met deze blaasontsteking want kan nog steeds niet recht op lopen en voel me nog steeds slap en kan niet lang staan maar iig is het met de beeb goed dus dan kan deze pijn er wel bij lang verhaal maar misschien herkent iemand wat als je ook ineens zo erge buikpijn krijgt, hoop t natuurlijk niet!
Ik had ook hele erge buikpijn, maar bij mij was het geen blaasontsteking. Bij mij had het gewoon puur met de groei te maken!
Ja, blaasonsteking kan verschrikkelijk pijn doen! Maar als je zwanger bent voel je het lang niet altijd. Het kan zijn dat jij er al een tijdje mee rondloopt en dat het daarom nu zo erg is. Ik neem aan dat je antibiotica hebt gekregen? Houd het de rest van de zwangerschap even in de gaten (af en toe laten testen).
Heel herkenbaar! Ik ben er gelukkig na een penicillinekuurtje vanaf. Duurde maar een paar dagen voor het ging beteren.
Je hoeft het idd niet altijd te voelen. Ik moest gewoon veel plassen, en de vk zei dat ik het maar moest laten testen. Bleek ook een blaasontsteking te zijn........ben er na een kuurtje van af. Maar laat het nu regelmatig testen. groetjes sandra
ja idd ik denk dus ook dat ik er al een tijdje mee heb gelopen maar ik dacht dat t plassen gwoon door de zwangerschap kwam.. ik ga het vanaf nu ook maar wat vaker laten testen
Pff dat was toch even schrikken dan. Maar gelukkig valt het mee, veel sterkte in ieder geval. Liefs Angelaa