'Volle buik'

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mima, Nov 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mima

Mima Actief lid

Oct 10, 2006
    227
    0
    0
    Hey dames,

ik heb vaak het gevoel van een 'volle blaas', terwijl dat niet zo is, ik weet dat het de baarmoeder is. Ik vroeg me af of dat normaal is, en of jullie het ook zo gevoeld hebben rond de 10 weken.

Misschien dat ie aan het uitzetten is ...

groeten,

Mima

2. ElleE

ElleE Actief lid

Jun 4, 2006
    223
    0
    0
    Meid, heb je geen blaasontsteking? Als je zwanger bent voelt dat anders dan wanneer je niet zwanger bent, dus als je vaak het gevoel hebt dat je blaas vol is en dat je moet plassen dan moet je misschien even een potje naar de huisarts brengen!

3. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

Nov 10, 2005
    2,343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Yep, heb ik ook! Afgelopen week werd me op de cho ook duidelijk waarom. Het e.e.a. drukt tegen mijn blaas aan, de echoscopist zei al gelijk "dat is dus de reden waaromje zo vak moet" :)
    No worries....

4. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    tot 6 maanden heb ik hier last van gehad. moest wel 10x op een nacht naar het toilet.
    nu is het wat minder, en slaap ik wat beter (moet nu 2 tot 3x) maar je word er niet echt vrolijk van.

5. Mima

Mima Actief lid

Oct 10, 2006
    227
    0
    0
    @ElleE: denk niet dat het een blaasontsteking is, omdat ik niet extra vaak moet, ik voel geen pijn, maar mee alsof iets weggedrukt wordt...

@mijnimeel: misschien dat dat het is, want ik weet wel (van eerdere echo's in mijn jeugd) dat ik een grote baarmoeder heb. De echoscopist zei laatst ook: zo! wat heb jij een groot huis!

Dinsdag as heb ik mijn intake gesprek, en dan kaart ik het aan bij de VK...

Share This Page