Zijn er al mensen die al bezig zijn met urine sparen...? En hoe gaat het...? Ik ben afgelopen zaterdag begonnen.... Ik ben wel tevreden over hoe het gaat, alleen wel raar om die buisjes in de vriezer te zetten... Het is voor een goed doel denken we maar...
ik ben ook begonnen vandaag! idd raar om ze in de vriezer te zetten. Ik heb het alleen mn zus vertelt die weet ook alleen dat we proberen zwanger te worden. Maar het is wel raar als mijn moeder even iets uit de vriezer pakt en dan al die buisjes ziet staan! haha nou ja oppassen dan maar..of ik verzin iets
ook ik heb geplast voor het UMC Dit was mijn eerste cyclus, en nu ik vandaag hen ondekt dat ik zwanger ben ook mijn laatset, maar ze hebben er wel wat aan zei ze. Ik vond het wel leuk om te doen, denk dat ik nu voor moeders voor moeders ga plassen, nu ik toch bezig ben
He Remember, gefeliciteerd, een kleintje onderweg Ik ben nu al vijf dagen aan het sparen en heb de vriezer in de bijkeuken maar is aangezet. Dan wordt er verder niemand mee geconfronteerd. Maar als mijn man me ziet lopen met zo'n buisje, begint ie telkens hard te lachen....maar dan zeg ik dat misschien wij wat hebbben aan de resultaten van het onderzoek! Maar al met al went het erg snel om zo'n buisje te vullen.