hallo ik heb even een vraagje.. ik heb van weekend een zwangerschap test gedaan van predictor en gaf postitief aan en erna ook een test van clearblue digital ook positief.. alleen ik heb eigelijk nergens last af en toe heel ff miselijk , en gekke geluiden in mn buik alleen ben nu bang dat ik niet zwanger ben :x .. of maak ik me druk nu om niets ?
Als twee testen zeggen at je zwanger bent ben je ec wel zwanger. De meeste kwaaltjes komen na 6 weken en sommige hebben helemaal nergens last van. Gefeliciteerd
Achhhh echt jaa ik kan het gewoon niet geloven echt raar.. kan pas maandag naar verloskundige en dan krijg ik brief voor echo.. teste kwamen allebei gelijk na 2/3 min naar voor
Ik zeg ook zwanger! Ik ben er zelf vanmorgen achter gekomen en heb ook nog niet echt ergens last van hoor. Eigenlijk dezelfde kwaaltjes die ik heb als ik ongesteld word.. Dus gewoon gaan genieten!
GEFELICITEEEEEERD!! Ik vond mijn test ook belachelijk! Want je weet toch wel dat je zwanger bent??!! Maar ik heb geen enkel kwaaltje gehad.. (oke alleen iets gevoelige tepels en baarmoeder ging wat trekken met 6 weken even,groeien dus)
Dankjewel pip !. Jij ook .. Haha jaaa k voelde helemaal niets maar nu word ik al misselijk .. En last van mn buik haha . maar hebbennwe allemaal voor over toch :-D