Wat kan dit zijn?? Twee dagen geleden een positieve ovulatietest gehad, zonder twijfel! En heb ik helderrood bloedverlies, net zoveel als met menstruatie. Maar dat zou toch eigenlijk niet kunnen?? Iemand een idee wat er aan de hand is?
1e week april menstruatie. En heel erg zeker dinsdag/woensdag positieve test Kan ovulatie-bloeding helderrood zijn? Mijn buik voelt ook raar, alsof ik al ongesteld moet worden
Wanneer ben je met de pil gestopt? Het klinkt alsof je hormonen in de war zijn en dat kan resulteren in tussentijds bloedverlies of een hele korte cyclus.
Ben in januari gestopt. En de afgelopen twee cyclussen (is dat goed nederlands) was er niks aan de hand.
Of stiekem toch zwanger Of cyclus is nog niet op orde. Dit kan na het stoppen met de pil wel een paar maanden duren. Ondanks dat de eerdere cycli wel normaal waren.
Als ik nu zwanger zou zijn, zou dat héééééél erg toevallig zijn en houdt mn lief me toch echt danig voor de gek Vrees anders dat het gewoon razende hormoontjes zijn Afwachten dan maar zeker
Als je twee dagen geleden een positieve ovulatietest had, kan het niet door een innesteling of zwangerschap komen. Je zou dan nu vlak voor of vlak na je eisprong zitten. Een ovulatiebloeding zou kunnen, maar dat is niet even veel als een menstruatie. Het komt op mij echt over als verstoorde hormoonwaardes, waardoor je menstruatie veel te snel gekomen is.
in aanvulling op mijn eerdere berichten: gisteren in loop van de dag stopte bloeding, vanochtend met opstaan weer beetje (minder dan gisteren). Dus echte menstruatie lijkt me niet, blergh....waarom hebben wij het zo moeilijk????
Hej dit heb ik toevallig ook vanochtend gehad! Ben gelijk gaan kijken op dit forum...maar ben helaas niet wijzer van geworden..
ik vind dit zooo frustrerend, menstruatie is het niet maar bloedverlies blijft komen en gaan, niet heel veel maar vooral met druk (na toiletbezoek) en is gewoon echt helderrood. En blijf zeurderige pijn houden aan linkerkant....beetje eng vind ik het worden
Goh wat klinkt dit allemaal bekend. Laatste pil februari. Pil menstruatie gehad, cyclus die volgde was +\- 40 dagen. Eindelijk menstruatie (had alweer teveel testen gedaan, ben nog nooit zo blij geweest met een menstruatie. Was al bang dat het allemaal niet meer werkte). Nou zit ik volgens mij nog in de ontpillen fase, maar dan krijg je het volgende: laatste menstruatie begon op 9 april en was klaar op 13 april. Als ik uit zou gaan van een gemiddelde cyclus van 28 dagen dan ben ik pas de eerste week van Mei weer aan de beurt. Mijn lief en ik hebben op 19 april voor het laatst geklust en ik verlies vanaf afgelopen woensdag met soms wel meer dan een dag ertussen bloed, of nouja... Het begon met roze vloeiing. Ging daarna over in 1 rode druppel. Toen een dag niks. Daarna een dag weer een druppel, gister nog wat en vandaag niks. Nou kan ik me voorstellen dat het te maken heeft met de pil... Heb ook geen ovu test gedaan (juist omdat ik geen hoogte krijg van m'n cyclus) voel me lichamelijk niet anders (volgens mijn lief zijn mijn borsten iets groter) en heb verder ook geen symptomen. Behalve dan het 'spotten' zoals beschreven. Heb heel erg het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn... Maar wil geen test doen totdat minimaal de 28 dagen verstreken zijn... Maar toch. Bij dit alles: denken jullie dan aan een zwangerschap? Heb wel steken in m'n onderbuik af en toe, last van m'n darmen zo nu en dan en heb echt de meest gekke dromen. Iemand ?