Ik ben op zoek naar meiden die even kritisch naar ons geboortegedichtje willen kijken Ik kan zelf echt niet dichten, en online vond ik er geen 1 waarbij ik echt tevreden was, dus nu van een aantal gedichtjes een gedicht gemaakt maar vraag me af of hij wel lekker loopt... Dus, op of aanmerkingen, tips, verbeterpunten, spelfouten..... Ik hoor het graag Geboren uit liefde vol verlangen verwacht Een geschenk uit de hemel is bij ons gebracht Een meisje zo mooi, lief en klein We zijn zo dankbaar dat jij voortaan bij ons zal zijn Mijn grootste twijfel is de laatste zin...
In de laatst zin zal ik persoonlijk voortaan eruit laten We zijn zo dankbaar dat jij bij ons zal zijn en in de 2e zin met vol verlangen verwacht vind ik persoonlijk niet fijn uitspreken. maar ik vind het in zijn geheel een heel mooi gedicht!
Ik vind hem zo erg mooi: Geboren uit liefde Met verlangen verwacht, een geschenk uit de hemel bij ons gebracht. Een meisje mooi, lief en klein, zo dankbaar dat jij bij ons mag zijn.
Ik zag in "ons" topic dat je hier een topic over had gemaakt dus ik was even nieuwsgierig . Vind het een heel mooi gedichtje! Maar als ik het uitspreek lijkt de laatste zin iets te lang. Persoonlijk vind ik hem mooier klinken als je het woordje: zo weg laat. Dus: Wij zijn dankbaar dat jij voortaan bij ons zal zijn.
Ik vind hem zo ook erg mooi. De laatste zin is namelijk anders wel een mond vol. Verder wel een super mooi gedicht!
Thanks meiden Hier kan ik zeker wat mee Meer tips zijn welkom, morgen gaan we naar de drukker dus dan moet ik beslissen haha
Moet jezelf de opmaak doen of doet de drukker dat voor je? Ik ben een zeikerd in dat soort dingen maar vind de uitlijning van tekst ook altijd belangrijk. Heb er nog een keer naar gekeken en zou hem nog ietsje aanpassen Geboren uit liefde Met verlangen verwacht, een geschenk uit de hemel bij ons gebracht. Een mooi meisje, lief en klein, zo dankbaar dat jij bij ons mag zijn.
Gelukkig zet de drukker alles op zn plaats, dus ik ga er van uit dat, dat wel goed zit, ze konden ook helpen met de tekst maar ik heb liever dat er meerdere naar kijken Ik denk dat dit m gaat worden.... Geboren uit liefde Vol verlangen verwacht, ( toch vol omdat dat in mijn ogen iets meer de nadruk legt op het feit dat we lang hebben moeten wachten) een geschenk uit de hemel is bij ons gebracht. Een meisje mooi, lief en klein, zo dankbaar dat ze bij ons mag zijn(gekozen voor ze ipv jij omdat we de rest van de tekst niet echt aan haar voordragen Of heb ik er nu helemaal een zooitje van gemaakt