Puckababy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door manonenemma, 11 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manonenemma

manonenemma Actief lid

8 okt 2010
    423
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit net op de site wat te lezen over de puckababy bakerzak, en het lijkt me wel wat voor Emma, omdat ze inderdaad nogal onrustig is overdag, trappelen en zwaaien met haar armpjes, en misschien dat ze daardoor zo moeilijk slaapt overdag...

Wie heeft zo'n ding en is het inderdaad wat???

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja ik heb hem besteld nadat ik erachter kwam dat Tygo veel beter/langer sliep als ik een doek heel strak om hem heen wikkelde. Het is een fantastisch ding! Tygo slaapt nu eindelijk een aantal uurtjes overdag (en snachts) omdat hij zichzelf niet meer wakker slaat.

3. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik heb er 3 weken geleden een gekocht. En ik kan alleen maar zeggen, ideaal.
    Onze dochter kan niet slapen als ze die niet aan heeft.

4. manonenemma

manonenemma Actief lid

8 okt 2010
    423
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mmm, klinkt goed...
    Maar ik dacht dus net, ik probeer het eens met haar slaapzakje, om haar armen erin te laten in plaats door de mouwsgaten,ze sliep al bijna, maar toen werd ze dus ook weer onrustig en wurmde zelf zowat haar armen naar buiten...

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Wij hebben ChloƩ ook ingebakerd toen ze 1 maand was en ze sliep gelijk heerlijk rustig dus het heeft zeke zin!

Succes!

6. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    We hebben het bij Aaron gebruikt vanaf dat hij 3 weken was tot hij 4 maanden was. Toen lukte het weer zonder redelijk.
    Ideaal ding. Zou het voor een volgende weer gebruiken.

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wij hebben de woombie, is de helft zo goedkoop, en lijkt veel op de puckababy,

onze meid is /was onzettend onrustig, kon nog geen 2 uur achter elkaar slapen in de nacht,

nu bakeren wij haar in de woombie om 22.00 uur, en nu word ze pas wakker tusen 04.00/05.30 heerlijk dus.

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hier ook alleen maar positieve ervaringen. Ze is met 2 maanden ingebakerd, wel 3 dagen flink geprotesteerd, maar daarna sliep ze super.
    Met 4,5 maand begon ze op haar zij te liggen, en 2 dagen later lag ze op haar buik. Toen ook meteen cold turkey zak uitgedaan, en in een gewone slaapzak.

Deel Deze Pagina