Centerparcs vragen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door balleke, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Even wat tips van jullie...

We gaan over een paar weken naar centerparcs in Frankrijk.
    We zijn al vaak heen geweest, maar nu is het de eerste keer met baby van 4,5/5maanden.

Nu is het zo dat hij om 07.30/08.00 fles krijgt en om 09.30 fruithapje en wakker blijft tot 10.00 uur. Hij wil dan na 10.00 echt gaan slapen en beetje beschut zeg maar.

Nu vroeg ik me af of je de maxi cosi mag meenemen naar binnen in het zwembad. Want de wandel naar het zwembad zal hij waarschijnlijk slapen ;) En ik vind het zielig om hem wakker te maken + slapen daar in een box zie ik niet zitten (hij ook niet)

graag tips of meiden die daar ook zijn geweest.

2. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Los nog even van het feit of het wel/niet kan. Wil je hem in de maxi-cosi laten slapen? Kun je niet een reiswieg/wandelwagenbak meenemen. Dan liggen ze iets meer afgesloten en ze liggen comfortabeler dan in de maxi-cosi.

3. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    A. hij vind maxi cosi fijner

B. Past niet meer in reiswieg (We hebben smalle van easy walker dubbele kinderwagen)

C. ik kan m wiegen terwijl hij daar in ligt (vind hij reuze fijn)

D. slaapt er niet langer in dan 1 uurtje

E. Ik ben absoluut geen moeilijk persoon dat er moeilijk over doet dat mijn kind daar in slaapt. Weet namelijk hoe moeilijk hier mensen over doen slapen in maxi cosi...

4. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

21 mei 2012
    802
    15
    18
    Hoi!
    Maxi Cosi mag gewoon mee hoor. (In het park waar wij waren dan)
    Overigens, daar hadden ze ook een soort maxi cosi's staan in het zwembad die je kon gebruiken.
    Maar inderdaad, ik had denk ik de reiswieg mee naar binnen genomen als hij nog slaapt. (Die kan je dan eventueel in zo'n box zetten ofzo)
    Mijn dochter werd echter direct wakker wanneer je een zwembad binnenkwam ;)
    Heel veel plezier!!

5. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

21 mei 2012
    802
    15
    18
    Oh sorry, zie je reactie nu pas!
    Nou, mag gewoon hoor!

6. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Oow Thanks:D hij slaapt echt goed in de max cosi. Het zijn wel hazenslaapjes..hihi
    Ben echt benieuwd wat hij er van vind.

7. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Ben bij veel parken geweest, en het mag inderdaad. Ik had de reiswieg bij me, en zette die vaak in een box. Net iets beschutter. Kan met de mc ook natuurlijk :) en mijn zoontje sliep er juist geweldig!! Verder helaas niet ;)

8. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even vraagje over t zwemmen.. zijn baby s verplicht om een band of bandjes om te hebben in cp slagbad??

9. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Maxi cosi kan gewoon mee naar binnen, alleen het onderstel laat je dan buiten staan. Ik zie veel mensen daar tegenwoordig een slot voor meenemen..

Volgens mij zijn bandjes niet verplicht voor een baby in het zwembad, wij hadden onze anderhalf jarige ook zo mee in het golfband. Wel alleen in het ondiepe... Maar zeker weten doe ik het niet..

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Je kunt idd de maxi cosi's gebruiken die ze daar hebben liggen. Lekker een handdoek erin en tukken maar!

Heb niets gehoord van verplichte bandjes, maar wij zijn niet het slagbad ingegaan, alleen peuterbadje en lekker warme bubbelbad. De andere baden waren te koud voor hem, maar hij was toen 13 weken.

11. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    In de meeste zwembaden is er geen verplichting van bandjes zolang het kindje nog niet kan lopen. Bij CP verschilt het volgens mij een beetje, maar moet het vaak in de diepere baden wel.

12. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

21 mei 2012
    802
    15
    18
    Mijn dochter moest in zo'n baby-flow band in een dieper bad waar ik met haar in wilde gaan. Ze was toen 6 maanden.
    Dit was niet een golfslagbad, maar een bad waar ook stroming stond.
    Ik stond alleen nog maar bij het trappetje en een niet zo vriendelijke badmeester blafte me dat even toe ;)

13. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Wij waren bij cp daar ergens bij Eindhoven in de buurt en hier moest onze kleine vent ook bandjes om, of een zwemvest aan.
    Anders mocht hij er niet in.

(alleen in het babybadje mochten ze zonder.)

Deel Deze Pagina